مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی:
سهمیه بنزین کارت های مفقودی از بین نمیرود
پدال نیوز- ویس کرمی گفت: اگر به هر دلیلی کارت المثنی برای خودرو صادر شود، سهمیهای که در کارت قبلی باقی مانده، به کارت جدید منتقل میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در برنامه رادیویی گفت: کارت سوخت به نام خودرو صادر میشود، زمانی که خودرو فعال است، کارت سوخت دارد و طبیعتا به آن خودرو سهمیه سوخت هم تعلق میگیرد. اگر به هر دلیلی کارت المثنی برای خودرو صادر شود هر آنچه سهمیهای که در کارت قبلی باقی مانده باشد به کارت جدید هم منتقل میشود.
او افزود: همچنین ممکن است کسی بخواهد علیرغم اینکه لزومی به تعویض کارت هوشمند خودرو پس از نقل و انتقال از مالکی به مالک دیگر نیست، اقدام به تعویض کارت هوشمند به نام مالک جدید کند. باز هم تفاوتی در میزان سهمیه سوخت در کارت جدید وجود نخواهد داشت.
این مسئول در وزارت نفت اظهار کرد: کارت سوخت به نام خودرو صادر شده است و هر آنچه سهمیه در کارت خودرو وجود دارد پس از نقل و انتقال مالکیت هم در کارت باقی میماند و نیازی به تعویض کارت پس از نقل و انتقال مالکیت نیست. با این وجود حتی اگر اقدام به تعویض هم انجام شود در میزان سهمیه تفاوتی ایجاد نخواهد شد.
او در مورد خبر اعلام شده از سوی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی مبنی بر اینکه افرادی که به تازگی درخواست کارت سوخت جدید میکنند نمیتوانند از سهمیه سوخت ماههای قبل خود استفاده کنند، گفت: ایشان در مورد کارتهای جدید اظهار نظر کردهاند و بحث به خودروهای نوشماره یا صفر کیلومتر تعلق داشته است. طبیعتا برای خودروی صفر کیلومتر سهمیهای وجود ندارد.
کرمی گفت: سهمیه خودروهای نو 360 لیتر بود. یعنی تا پایان تیرماه 99 شش ماه ذخیره شد، اما به دلیل شیوع کرونا حدود 540 لیتر سهمیه در کارت این خودروها باقی میماند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: در بحث تاکسیهای اینترنتی مصوب شده بود که بر مبنای عملکردشان به آنان سهمیه تعلق بگیرد. اعتبار سوخت این خودروها پس از ارسال عملکرد از سوی وزارت کشور به این شرکت؛ برمبنای زیرساختهای ایجاد شده بلافاصله به کارت سوخت انتقال داده میشود.
او اظهار کرد: ما متولی انجام این کار هستیم و عملکرد باید از سوی وزارت کشور به ما ابلاغ شود. این شرکت به تمام خودروهایی که عملکردشان از سوی وزارت کشور ارسال شده سوخت مازاد تخصیص داده است و نهایتا این سوختهای ترمیمی بر مبنای کارکرد به کارت سوخت تاکسیهای اینترنتی ارسال میشود.
کرمی در مورد افزایش سهمیه سوخت وانتها گفت: وانتها هم بر مبنای کارکردی که سازمان متولی به ما ابلاغ میکند سوخت اضافه دریافت میکنند و ما پس از دریافت عملکرد بلافاصله سوخت را به کارتشان منتقل میکنیم.
او بیان کرد: ارسال کارتهای سوخت المثنی به متقاضیان طبق برنامه انجام میگیرد، اما اگر تاخیری در ارسال کارت به متقاضیان صورت گیرد این افراد میتوانند با شماره 09627 تماس گرفته و در جریان مراحل ارسالی کارت سوخت خودروی خود قرار بگیرند.
او افزود: همچنین ممکن است کسی بخواهد علیرغم اینکه لزومی به تعویض کارت هوشمند خودرو پس از نقل و انتقال از مالکی به مالک دیگر نیست، اقدام به تعویض کارت هوشمند به نام مالک جدید کند. باز هم تفاوتی در میزان سهمیه سوخت در کارت جدید وجود نخواهد داشت.
این مسئول در وزارت نفت اظهار کرد: کارت سوخت به نام خودرو صادر شده است و هر آنچه سهمیه در کارت خودرو وجود دارد پس از نقل و انتقال مالکیت هم در کارت باقی میماند و نیازی به تعویض کارت پس از نقل و انتقال مالکیت نیست. با این وجود حتی اگر اقدام به تعویض هم انجام شود در میزان سهمیه تفاوتی ایجاد نخواهد شد.
او در مورد خبر اعلام شده از سوی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی مبنی بر اینکه افرادی که به تازگی درخواست کارت سوخت جدید میکنند نمیتوانند از سهمیه سوخت ماههای قبل خود استفاده کنند، گفت: ایشان در مورد کارتهای جدید اظهار نظر کردهاند و بحث به خودروهای نوشماره یا صفر کیلومتر تعلق داشته است. طبیعتا برای خودروی صفر کیلومتر سهمیهای وجود ندارد.
کرمی گفت: سهمیه خودروهای نو 360 لیتر بود. یعنی تا پایان تیرماه 99 شش ماه ذخیره شد، اما به دلیل شیوع کرونا حدود 540 لیتر سهمیه در کارت این خودروها باقی میماند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: در بحث تاکسیهای اینترنتی مصوب شده بود که بر مبنای عملکردشان به آنان سهمیه تعلق بگیرد. اعتبار سوخت این خودروها پس از ارسال عملکرد از سوی وزارت کشور به این شرکت؛ برمبنای زیرساختهای ایجاد شده بلافاصله به کارت سوخت انتقال داده میشود.
او اظهار کرد: ما متولی انجام این کار هستیم و عملکرد باید از سوی وزارت کشور به ما ابلاغ شود. این شرکت به تمام خودروهایی که عملکردشان از سوی وزارت کشور ارسال شده سوخت مازاد تخصیص داده است و نهایتا این سوختهای ترمیمی بر مبنای کارکرد به کارت سوخت تاکسیهای اینترنتی ارسال میشود.
کرمی در مورد افزایش سهمیه سوخت وانتها گفت: وانتها هم بر مبنای کارکردی که سازمان متولی به ما ابلاغ میکند سوخت اضافه دریافت میکنند و ما پس از دریافت عملکرد بلافاصله سوخت را به کارتشان منتقل میکنیم.
او بیان کرد: ارسال کارتهای سوخت المثنی به متقاضیان طبق برنامه انجام میگیرد، اما اگر تاخیری در ارسال کارت به متقاضیان صورت گیرد این افراد میتوانند با شماره 09627 تماس گرفته و در جریان مراحل ارسالی کارت سوخت خودروی خود قرار بگیرند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها