آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۲۵۲۹۳
۱۵:۱۴
۱۳۹۹/۰۳/۱۳

تذکر به مسافران بدون ماسک در مترو

پدال نیوز: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با تأکید بر استفاده مسافران از ماسک در مترو، گفت: اگر مسافری بدون ماسک وارد شبکه مترو شود توسط پلیس مترو و پرسنل مستقر در ایستگاه‌ها به آن تذکر داد می‌شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با تأکید بر استفاده مسافران از ماسک در مترو، گفت: اگر مسافری بدون ماسک وارد شبکه مترو شود توسط پلیس مترو و پرسنل مستقر در ایستگاه‌ها به آن تذکر داد می‌شود.

 اواخر فروردین ماه اما و اگرها درباره استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس اخبار زیادی را در رسانه‌ها به خود اختصاص داد؛ برخی مسئولان تحقق این امر را ضروری تلقی می‌کردند و برخی دیگر در انتظار تعیین تکلیف موضوعی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا بودند. در نهایت با توجه به اهمیت استفاده از ماسک در جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری و مقرر شد از 13 اردیبهشت همه مسافران ملزم به استفاده از ماسک شوند.

برای تأمین ماسک مورد نیاز نیز ابتدا 25 و در روزهای بعد 127 ایستگاه مترو و پایانه‌های اتوبرسرانی برای فروش ماسک در نظر گرفته شد اما به تدریج برخی از مسافران در استفاده از ماسک سهل‌انگاری کردند و شواهد گویای این بود که بسیاری از آنها در طول سفر فاقد ماسک هستند.

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در این‌باره به تسنیم گفت: همچنان دستورالعمل استفاده از ماسک در مترو اجباری است اما متأسفانه برخی از مسافران هنگام خروج از گیت، ماسک خود را برمی‌دارند.

بر این اساس شهرداری تهران اعلام کرد نظارت سختگیرانه‌ای در این زمینه خواهد داشت و استفاده از ماسک بین مسافران را کنترل خواهد کرد. شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز با صدور اطلاعیه‌ای بر این موضوع تأکید کرد و فرنوش نوبخیت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این‌باره گفت: مشارکت مردمی در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را عامل موثر در مدیریت و پیشگیری از انتشار بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: با توجه به آغاز به کار مجدد ادارات و استفاده بیشتر شهروندان ازمترو برای سفرهای درون شهری زدن ماسک در شبکه مترو الزامی است.

وی به اهمیت همراهی شهروندان و مسافران برای اجرا شدن مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: هنوز هم تعدادی از مسافران هستند که بدون استفاده از ماسک از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند درهمین راستا از تمام مسافران می‌خواهیم برای اجرایی شدن 100 درصدی دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا با ما همکاری کرده و بدون ماسک وارد مترو نشوند.

وی گفت: استفاده از ماسک هنگام سوار شدن به مترو بسیار مهم است و اگر مسافری بدون ماسک وارد شبکه مترو شود توسط پلیس مترو و پرسنل مستقر در ایستگاه‌ها به آن تذکر داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین بر اهمیت اصول فاصله گذاری اجتماعی و تاثیر آن در میزان آمار و شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و از شهروندان و مسافران خواست تا با مدیریت در زمانبندی سفر از ترددهای غیر ضروری در ساعات شلوغ خوداری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو