روابط عمومی قرارگاه خاتم الانبیا:
تولید و عرضه بنزین زیر نظر وزارت نفت انجام میشود
پدال نیوز- روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) اعلام کرد: قرارگاه خاتم صرفا پیمانکار احداث فازهای سهگانه پالایشگاه ستاره خلیج فارس است و تولید و عرضه بنزین این پالایشگاه زیر نظر وزارت نفت صورت میگیرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، با توجه به مصاحبه اخیر سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم در جمع خبرنگاران و ارائه توضیح در خصوص پروژههای مشارکتی این مجموعه با دولت، در برخی از خبرگزاریها صحبتهای ایشان به اشتباه منعکس شد که روابط عمومی قرارگاه اصلاحیهای صادر کرد.
مدیر روابط عمومی قرارگاه گفت: پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس گرچه در جریان تحریمهای همهجانبه استکبار، توسط تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) احداث شده است اما عرضه بنزین تولیدی این پالایشگاه زیر نظر مجموعه وزارت نفت صورت میگیرد.
مجید ترابی افزود: مجموع تولید روزانه بنزین در کشور حدود 105 میلیون لیتر است که این پالایشگاه توانسته با تولید روزانه حدود 40 میلیون لیتر بنزین علاوه بر ایجاد خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک، کشور را به صادر کننده بنزین تبدیل کند.
وی اظهار داشت: یکی از پروژههای دیگری که قرارگاه خاتم به عنوان سرمایهگذار به آن ورود کرده است پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه است که رسانهها به اشتباه آن را فاز بعدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس عنوان کردهاند و این در حالی است که این دو پالایشگاه ارتباطی با یکدیگر ندارند و بهرهبردار نهایی همه آنها وزارت نفت است.
مدیر روابط عمومی قرارگاه گفت: پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس گرچه در جریان تحریمهای همهجانبه استکبار، توسط تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) احداث شده است اما عرضه بنزین تولیدی این پالایشگاه زیر نظر مجموعه وزارت نفت صورت میگیرد.
مجید ترابی افزود: مجموع تولید روزانه بنزین در کشور حدود 105 میلیون لیتر است که این پالایشگاه توانسته با تولید روزانه حدود 40 میلیون لیتر بنزین علاوه بر ایجاد خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک، کشور را به صادر کننده بنزین تبدیل کند.
وی اظهار داشت: یکی از پروژههای دیگری که قرارگاه خاتم به عنوان سرمایهگذار به آن ورود کرده است پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه است که رسانهها به اشتباه آن را فاز بعدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس عنوان کردهاند و این در حالی است که این دو پالایشگاه ارتباطی با یکدیگر ندارند و بهرهبردار نهایی همه آنها وزارت نفت است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش