گلایه کامیونداران؛ طلب ما را بدهید
پدال نیوز- دبیر کانون کامیونداران با انتقاد از بیتوجهی سازمان راهداری به طلب کامیونداران، گفت: از دستورالعمل محاسبه کرایه حمل تن بر کیلومتر فقط اسمی باقیمانده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، احمد کریمی با انتقاد از اجرای ناقص دستورالعمل محاسبه کرایه حمل بر اساس تن بر کیلومتر، اظهار کرد: از سال گذشته بابت کرایه حمل همچنان طلبکار هستیم و با وجود پیگیریهای صورت گرفته هنوز سازمان راهداری و حملونقل جادهای در این رابطه هیچ اقدامی نکرده است.
وی ادامه داد: سازمان راهداری در خصوص بهروز رسانی کرایه حمل طی سال گذشته و امسال هیچ اقدامی انجام نداده است،اما با این حال رانندگان کامیون تعهد و دینی نسبت به مردم و نظام دارند که آنرا ادا میکنند.
وی تصریح کرد: با این وجود رانندگان بهشدت از بی توجهی متولیان امر نسبت به مطالبات گلایه دارند.
دبیر کانون کامیونداران کشور با تاکید بر اینکه حمل کالای اساسی در داخل کشور به بهترین شکل ممکن توسط ناوگان کامیون کشور در حال انجام است، افزود: نرخ کرایه حمل سال گذشته بر اساس نظر کارشناسی دفتر مطالعات راهبردی سازمان راهداری و حملونقل جادهای شاخص تن بر کیلومتر 1760 ریال اعلام شد.
کریمی گفت: سازمان راهداری با توجه به اینکه ممکن است اثر روانی در بازار داشته باشد از کامیونداران خواست این شاخص را در دو مرحله اجرا کنند؛ یعنی 1400 ریال در مرحله اول و 1760 در مرحله دوم. این در حالی بود که 1400 ریال ابلاغ و همین رقم در استانها متاسفانه یک سری تغییرات شد.
وی بیان کرد: قرار بود نرخ 1760 ریال نیز مهرماه سال گذشته اجرا شود که کلا اجرایی نشد، در واقع فقط اسم "تن بر کیلومتر" وجود دارد وگرنه اگر قرار بود شاخص محاسبه حمل بار بر اساس تن بر کیلومتر باشد که باید نرخ 1760 ریال را اجرایی میکردند.
وی ادامه داد: سازمان راهداری در خصوص بهروز رسانی کرایه حمل طی سال گذشته و امسال هیچ اقدامی انجام نداده است،اما با این حال رانندگان کامیون تعهد و دینی نسبت به مردم و نظام دارند که آنرا ادا میکنند.
وی تصریح کرد: با این وجود رانندگان بهشدت از بی توجهی متولیان امر نسبت به مطالبات گلایه دارند.
دبیر کانون کامیونداران کشور با تاکید بر اینکه حمل کالای اساسی در داخل کشور به بهترین شکل ممکن توسط ناوگان کامیون کشور در حال انجام است، افزود: نرخ کرایه حمل سال گذشته بر اساس نظر کارشناسی دفتر مطالعات راهبردی سازمان راهداری و حملونقل جادهای شاخص تن بر کیلومتر 1760 ریال اعلام شد.
کریمی گفت: سازمان راهداری با توجه به اینکه ممکن است اثر روانی در بازار داشته باشد از کامیونداران خواست این شاخص را در دو مرحله اجرا کنند؛ یعنی 1400 ریال در مرحله اول و 1760 در مرحله دوم. این در حالی بود که 1400 ریال ابلاغ و همین رقم در استانها متاسفانه یک سری تغییرات شد.
وی بیان کرد: قرار بود نرخ 1760 ریال نیز مهرماه سال گذشته اجرا شود که کلا اجرایی نشد، در واقع فقط اسم "تن بر کیلومتر" وجود دارد وگرنه اگر قرار بود شاخص محاسبه حمل بار بر اساس تن بر کیلومتر باشد که باید نرخ 1760 ریال را اجرایی میکردند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها