در ساوه اتفاق افتاد؛
قاچاق سوخت از درز خلاءهای نظارتی
پدال نیوز: فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی ناجا در شهرستان "ساوه" خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، بر اساس اعلام پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در اینباره گفت: در تداوم طرح های مبارزه با مخلان کلان اقتصادی، پلیس شهرستان "ساوه" در همکاری با پلیس امنیت اقتصادی ناجا از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در یکی از قطب های صنعتی این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: در مراحل تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس مشخص شد که یک شرکت صنعتی که در زمینه فرآورده های روغنی فعالیت داشته با استفاده از برخی خلاءهای نظارتی در گمرک، مواد سوختی را تحت عنوان روغن های صنعتی از کشور صادر می کند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، تیمی از ماموران پلیس شهرستان "ساوه" به همراه اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی ناجا به این شرکت اعزام و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تعداد 61 دستگاه تانکر سوخت رسان در حال خروج از شهرک صنعتی شهرستان را توقیف کردند.
سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: با انتقال این خودروها به شرکت پخش فرآورده های نفتی و تخلیه محموله تانکرها، دو میلیون لیتر مواد سوختی با ماهیت نفت و گاز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سه نفر از مسئولان این شرکت با دستور قضائی دستگیر شدند و در این خصوص پرونده ای تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.
منبع: ایسنا
وی افزود: در مراحل تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس مشخص شد که یک شرکت صنعتی که در زمینه فرآورده های روغنی فعالیت داشته با استفاده از برخی خلاءهای نظارتی در گمرک، مواد سوختی را تحت عنوان روغن های صنعتی از کشور صادر می کند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، تیمی از ماموران پلیس شهرستان "ساوه" به همراه اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی ناجا به این شرکت اعزام و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تعداد 61 دستگاه تانکر سوخت رسان در حال خروج از شهرک صنعتی شهرستان را توقیف کردند.
سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: با انتقال این خودروها به شرکت پخش فرآورده های نفتی و تخلیه محموله تانکرها، دو میلیون لیتر مواد سوختی با ماهیت نفت و گاز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سه نفر از مسئولان این شرکت با دستور قضائی دستگیر شدند و در این خصوص پرونده ای تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها