شهروندان بدون ماسک به مترو وارد نشوند
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به عدم استفاده برخی شهروندان از ماسک در شبکه متروی تهران گفت: در صورتیکه شرایط به اینگونه پیش برود و شهروندان الزام استفاده از ماسک را رعایت نکنند از ورود افراد بدون ماسک به شبکه مترو جلوگیری میکنیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، فرنوش نوبخت در تشریح روند اجرای طرح الزام استفاده از ماسک در شبکه متروی تهران گفت: تمهیداتی اندیشیده شد تا در همه ایستگاههای مترو فروشندگان ما مستقر شوند تا مردم در صورت نداشتن ماسک از این محلها نسبت به خریداری ماسک اقدام کنند.
وی افزود: امیدواریم شهروندان با همکاریهای لازم شرایط را به گونهای پیش ببرند که ما مجبور نشویم در ورودی شبکه مترو فردی را به دلیل نداشتن ماسک برگردانیم و در حقیقت از ورود او به شبکه مترو جلوگیری کنیم.
نوبخت تاکید کرد: نظارتها در ورودیهای شبکه مترو اعمال میشود اما در داخل شبکه مترو اعمال این نظارت امکان پذیر نیست و شهروندان میتوانند این موضوع را به یکدیگر متذکر شوند
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در تشریح ظرفیت شبکه مترو گفت: ما همانند سال گذشته برای یک میلیون و 900 هزار نفر ظرفیت یابی انجام دادهایم اما در حال حاضر 800 هزار نفر مسافر جابجا میشود ولی پیش بینی افزایش تعداد مسافرین در هفته آینده با آغاز به کار همه مشاغل انجام شده است.
نوبخت بار دیگر ضمن درخواست از مسافرین مترو برای رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک در شبکه مترو، تصریح کرد: بزرگترین اقدامی که در شرایط موجود با وجود تحریمها انجام دادهایم سرپا نگهداشتن همین ناوگان موجود بود که کار بسیار سختی بود در حالیکه درآمدهای مترو کاهش پیدا کرده است. لذا باید دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا به ما برای حفظ شرایط موجود کمک کند. امیدواریم دولت وعده خود برای اضافه کردن ناوگان را محقق کند.
منبع: ایسنا
وی افزود: امیدواریم شهروندان با همکاریهای لازم شرایط را به گونهای پیش ببرند که ما مجبور نشویم در ورودی شبکه مترو فردی را به دلیل نداشتن ماسک برگردانیم و در حقیقت از ورود او به شبکه مترو جلوگیری کنیم.
نوبخت تاکید کرد: نظارتها در ورودیهای شبکه مترو اعمال میشود اما در داخل شبکه مترو اعمال این نظارت امکان پذیر نیست و شهروندان میتوانند این موضوع را به یکدیگر متذکر شوند
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در تشریح ظرفیت شبکه مترو گفت: ما همانند سال گذشته برای یک میلیون و 900 هزار نفر ظرفیت یابی انجام دادهایم اما در حال حاضر 800 هزار نفر مسافر جابجا میشود ولی پیش بینی افزایش تعداد مسافرین در هفته آینده با آغاز به کار همه مشاغل انجام شده است.
نوبخت بار دیگر ضمن درخواست از مسافرین مترو برای رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک در شبکه مترو، تصریح کرد: بزرگترین اقدامی که در شرایط موجود با وجود تحریمها انجام دادهایم سرپا نگهداشتن همین ناوگان موجود بود که کار بسیار سختی بود در حالیکه درآمدهای مترو کاهش پیدا کرده است. لذا باید دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا به ما برای حفظ شرایط موجود کمک کند. امیدواریم دولت وعده خود برای اضافه کردن ناوگان را محقق کند.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها