کد خبر:
۱۲۴۸۶۳ ۱۲:۳۱
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
تلاش خودروسازان برای بازگشایی در مکزیک
پدال نیوز- به نظر می رسد علی رغم تلاش خودروسازان برای بازگشایی کارخانه های خود در مکزیک، هنوز شرایط مناسب به منظور از سرگیری فعالیت آنها عادی نشده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، شرکت های تویوتا، نیسان و هوندا که بدون شک از بزرگترین و مشهورترین خودروسازان ژاپنی به شمار می روند و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دادهاند، پس حدود دو ماه قرنطینه و تعطیلی قصد دارند هر چه زودتر فعالیت کارخانههای خود را در مکزیک از سر بگیرند.
اما به نظر می رسد که شرایط بحرانی کشورهای منطقه آمریکای لاتین از جمله مکزیک در خصوص شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا موجب شده که پیش بینی و برنامه های دولت و خودروسازان مختلف برای آغاز و از سرگیری فعالیت و خطوط تولید کارخانههای فعال در صنعت خودرو تا حد زیادی دشوار و غیر ممکن شود.
حالا بر اساس گزارشی که در رویترز آمده است ، شرکت تویوتا نیسان و هوندا موتورز به تازگی اعلام کرده اند که قصد دارند هرچه زودتر همزمان با برداشته شدن محدودیت های سختگیرانه و قرنطینه از سوی دولت مکزیک، خطوط تولید کارخانه های خود را در این کشور از سر بگیرند تا بیش از این متحمل ضرر و زیانهای مالی نشوند.
این در حالیست که هفته گذشته دولت مکزیک در پاسخ به تلاش خودروسازان آلمانی همچون فولکس واگن و آئودی برای بازگشایی کارخانه های خود در این کشور تاکید کرده بود که هنوز شرایط برای از سرگیری فعالیت و خطوط تولید کارخانه های آنها به حالت عادی بازنگشته است.
طبق آخرین آمار های منتشر شده بالغ بر 68 هزار نفر در مکزیک به این ویروس خطرناک و مرگبار مبتلا شده اند که تاکنون 7394 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
اما به نظر می رسد که شرایط بحرانی کشورهای منطقه آمریکای لاتین از جمله مکزیک در خصوص شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا موجب شده که پیش بینی و برنامه های دولت و خودروسازان مختلف برای آغاز و از سرگیری فعالیت و خطوط تولید کارخانههای فعال در صنعت خودرو تا حد زیادی دشوار و غیر ممکن شود.
حالا بر اساس گزارشی که در رویترز آمده است ، شرکت تویوتا نیسان و هوندا موتورز به تازگی اعلام کرده اند که قصد دارند هرچه زودتر همزمان با برداشته شدن محدودیت های سختگیرانه و قرنطینه از سوی دولت مکزیک، خطوط تولید کارخانه های خود را در این کشور از سر بگیرند تا بیش از این متحمل ضرر و زیانهای مالی نشوند.
این در حالیست که هفته گذشته دولت مکزیک در پاسخ به تلاش خودروسازان آلمانی همچون فولکس واگن و آئودی برای بازگشایی کارخانه های خود در این کشور تاکید کرده بود که هنوز شرایط برای از سرگیری فعالیت و خطوط تولید کارخانه های آنها به حالت عادی بازنگشته است.
طبق آخرین آمار های منتشر شده بالغ بر 68 هزار نفر در مکزیک به این ویروس خطرناک و مرگبار مبتلا شده اند که تاکنون 7394 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها