بهرهبرداری از 12 ایستگاه از خط 6 و 7 مترو
پدال نیوز- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از راه اندازی ۱۲ ایستگاه از خطهای ۶ و ۷ مترو تا پایان سال خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، مناف هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید از خط 7 متروی تهران با بیان اینکه این خط از منطقه 14( ورزشگاه تختی ) آغاز و با عبور از نواب، در پایان به میدان کتابی میرسد. گفت: عملیات احداث ایستگاهها در مسیر این خط بیش از ٧۰ تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
هاشمی با بیان اینکه بهره برداری از 8 ایستگاه در خط ٧ مترو و ٤ ایستگاه در خط ٦ مترو تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ٧ هزار نفر در خط ٦ و 7 بصورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند.
معاون شهردار تهران اظهار کرد: بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان منابعی بوده است که از همه محلها برای بهره برداری از این خطوط باید تزریق میشد، ولی متاسفانه در سال ٩٨ کمتر از هزار میلیارد تومان این منابع تزریق شده است.
وی گفت: برخی منابع در قالب اوراق مشارکت سال 97 بوده است که مشکلاتی با بانک آینده داریم و هنوز عملیاتی نشده است بطوریکه حدود 910 میلیارد تومان از منابع ما اوراقی است که فروخته شده است و البته با بانک مرکزی و مدیران بانک آینده جلسات خوب و امیدوارکنندهای را داشتیم که آن منابع باید آزاد و تزریق شود.
بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: در تلاشیم از ٣ طریق ، منابع مالی شهرداری تهران ، فروش اوراق مشارکت و درآمد حاصل مجتمع های ایستگاهی منابع مورد نیاز بهره برداری از ١٢ ایستگاه را تامین کنیم.
هاشمی با بیان اینکه بهره برداری از 8 ایستگاه در خط ٧ مترو و ٤ ایستگاه در خط ٦ مترو تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ٧ هزار نفر در خط ٦ و 7 بصورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند.
معاون شهردار تهران اظهار کرد: بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان منابعی بوده است که از همه محلها برای بهره برداری از این خطوط باید تزریق میشد، ولی متاسفانه در سال ٩٨ کمتر از هزار میلیارد تومان این منابع تزریق شده است.
وی گفت: برخی منابع در قالب اوراق مشارکت سال 97 بوده است که مشکلاتی با بانک آینده داریم و هنوز عملیاتی نشده است بطوریکه حدود 910 میلیارد تومان از منابع ما اوراقی است که فروخته شده است و البته با بانک مرکزی و مدیران بانک آینده جلسات خوب و امیدوارکنندهای را داشتیم که آن منابع باید آزاد و تزریق شود.
بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: در تلاشیم از ٣ طریق ، منابع مالی شهرداری تهران ، فروش اوراق مشارکت و درآمد حاصل مجتمع های ایستگاهی منابع مورد نیاز بهره برداری از ١٢ ایستگاه را تامین کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش