زمان اجرای طرح ترافیک در تهران از زبان استاندار تهران
پدال نیوز- استاندار تهران با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در شورای شهر و شورای ترافیک گفت: هنوز تصمیمی در خصوص زمان اجرای طرح ترافیک در تهران قطعیت پیدا نکرده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای ترافیک استان تهران در خصوص اجرای طرح ترافیک در شهر تهران گفت: با توجه به دلایل توجیحی که مطرح شد ضرورت اجرای طرح ترافیک در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت هنوز مواردی در مورد تصمیم نهایی جهت زمان اجرای این طرح قطعیت پیدا نکرده و بحثهای کارشناسی در این خصوص در حال انجام است.
وی افزود: پیشنهادی به شورای اسلامی شهر تهران و شورای ترافیک ارائه شده که طرح ترافیک از ساعت 8 صبح تا 16 اجرا شود. با توجه به این که ساعت کار ادارات 7 صبح اعلام شده و 25 درصد تردد در محدوده مرکزی شهر متعلق به کارکنان ادارات است و 25 درصد دیگر مربوط به حوزه آموزشی است که در حال حاضر دانشگاهها تعطیل هستند این موضوع برای تردد کارکنان ادارات مورد بررسی قرار میگیرد. لذا هنوز تصمیمی در این خصوص قطعیت ندارد و پس از هماهنگی با شورای ترافیک کشور و قطعی شدن تصمیم به اطلاع شهروندان تهرانی خواهد رسید.
بندپی در ادامه این جلسه در تشریح مصوبات شورای ترافیک استان تهران گفت: تعطیلات عید فطر پیشرو است و در شرایطی که ما هنوز از بیماری کرونا خلاص نشدیم اما محدودیتهای تردد و خروج از استان برداشته شده لذا ممکن است با سفرهای به خارج از استان روبرو باشیم. براین اساس ضرورت داشت گزارشی از محورهای که باید آمادگی در آن جا ایجاد شود ارائه کنیم.
به گفته استاندار تهران، در آزاد راه تهران- شمال که چند ماه از افتتاح آن میگذرد هنوز دستگاههای خدمت رسان همچون اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی استقرار پیدا نکردند لذا این کار باید به صورت جد در دستور کار قرار گیرد در همین راستا مقرر شد سه شنبه هفته جاری از طرف استانداری و دستگاههای خدمت رسان ومجری طرح آزاد راه جلسهای تشکیل شود تا این موارد مورد بررسی قرار گیرد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر باند شمالی این آزادراه یعنی از تهران به سمت شمال توسط هلال احمر و از جنوب به شمال توسط اورژانس خدمت رسانی می شود. همچنین در راههای مواصلاتی شرق استان نیز مقرر شد فرمانداران در صورت نیاز جرثقیلهای سنگین را حتما در همکاری وهماهنگی با راهداری در اختیار بگذارند تا مشکلی به وجود نیاید.
استاندار تهران در بخش دیگری از صحبتهای خود به ارائه گزارش در مورد محور حسن آباد- چرم شهر در این جلسه اشاره کرد و افزود: حدود 8 تا 10 کیلومتر از این محور نیازمند بهسازی است و در شرایط فعلی از محورهای حادثه خیز محسوب میشود که مقرر شد با برآورد انجام شده 50 درصد هزینه بهسازی این محور توسط راهداری و 50 درصد مابقی از منابع استانی پرداخت شود تا این محور از استانداردهای لازم بهره مند شود.
وی ادامه داد: در این جلسه راه دسترسی به شهرک صنعتی ملارد که به شهرک صنعتی شهریار نیز نزدیک است در قالب طرحی مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا کلیات آن تصویب شد تا مطالعات تکمیلی روی آن انجام شود.
وی افزود: پیشنهادی به شورای اسلامی شهر تهران و شورای ترافیک ارائه شده که طرح ترافیک از ساعت 8 صبح تا 16 اجرا شود. با توجه به این که ساعت کار ادارات 7 صبح اعلام شده و 25 درصد تردد در محدوده مرکزی شهر متعلق به کارکنان ادارات است و 25 درصد دیگر مربوط به حوزه آموزشی است که در حال حاضر دانشگاهها تعطیل هستند این موضوع برای تردد کارکنان ادارات مورد بررسی قرار میگیرد. لذا هنوز تصمیمی در این خصوص قطعیت ندارد و پس از هماهنگی با شورای ترافیک کشور و قطعی شدن تصمیم به اطلاع شهروندان تهرانی خواهد رسید.
بندپی در ادامه این جلسه در تشریح مصوبات شورای ترافیک استان تهران گفت: تعطیلات عید فطر پیشرو است و در شرایطی که ما هنوز از بیماری کرونا خلاص نشدیم اما محدودیتهای تردد و خروج از استان برداشته شده لذا ممکن است با سفرهای به خارج از استان روبرو باشیم. براین اساس ضرورت داشت گزارشی از محورهای که باید آمادگی در آن جا ایجاد شود ارائه کنیم.
به گفته استاندار تهران، در آزاد راه تهران- شمال که چند ماه از افتتاح آن میگذرد هنوز دستگاههای خدمت رسان همچون اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی استقرار پیدا نکردند لذا این کار باید به صورت جد در دستور کار قرار گیرد در همین راستا مقرر شد سه شنبه هفته جاری از طرف استانداری و دستگاههای خدمت رسان ومجری طرح آزاد راه جلسهای تشکیل شود تا این موارد مورد بررسی قرار گیرد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر باند شمالی این آزادراه یعنی از تهران به سمت شمال توسط هلال احمر و از جنوب به شمال توسط اورژانس خدمت رسانی می شود. همچنین در راههای مواصلاتی شرق استان نیز مقرر شد فرمانداران در صورت نیاز جرثقیلهای سنگین را حتما در همکاری وهماهنگی با راهداری در اختیار بگذارند تا مشکلی به وجود نیاید.
استاندار تهران در بخش دیگری از صحبتهای خود به ارائه گزارش در مورد محور حسن آباد- چرم شهر در این جلسه اشاره کرد و افزود: حدود 8 تا 10 کیلومتر از این محور نیازمند بهسازی است و در شرایط فعلی از محورهای حادثه خیز محسوب میشود که مقرر شد با برآورد انجام شده 50 درصد هزینه بهسازی این محور توسط راهداری و 50 درصد مابقی از منابع استانی پرداخت شود تا این محور از استانداردهای لازم بهره مند شود.
وی ادامه داد: در این جلسه راه دسترسی به شهرک صنعتی ملارد که به شهرک صنعتی شهریار نیز نزدیک است در قالب طرحی مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا کلیات آن تصویب شد تا مطالعات تکمیلی روی آن انجام شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش