کد خبر:
۱۲۴۳۲۱ ۱۴:۴۰
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
سقف قیمت، ۱۰درصد بالاتر از قیمت کارخانه
آغاز برخورد تعزیراتی با گرانفروشان خودروی صفر در بازار
پدال نیوز- رئیس سازمان صنعت استان تهران با بیان اینکه فروش خودرو صفر در بازار فقط ۱۰درصد بالای قیمت کارخانه مجاز است، گفت : در صورت مشاهده تخلف در فروش قیمت خودرو صفر در بازار، پرونده به تعزیرات ارسال میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، رئیس سازمان صنعت استان تهران از شروع بازرسیهای این سازمان از بازار خودرو خبر داد و گفت: در صورت بروز تخلف در فروش قیمت خودرو صفر در بازار، پرونده به تعزیرات ارسال میشود.
یدالله صادقی، در خصوص بازرسی بازار خودرو افزود: پس از اینکه 22 اردیبهشت ستاد تنظیم بازار قیمتگذاری خودرو را اعلام کرد و مقرر شد قیمت خودرو صفر در بازار 10 درصد بالاتر از نرخ کارخانه، به فروش برسد، بازرسیهای سازمان صنعت در این خصوص شروع شد.
رئیس سازمان صنعت استان تهران ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز دستورالعمل قیمتگذاری رسماً ابلاغ نشده است، اما سازمان صمت کار بازرسی را شروع کرده و در صورت شکایت و یا تخلف فروش خودرو در نمایشگاههای ماشین بیش از نرخ مصوب، پرونده به تعزیرات ارسال میشود.
وی همچنین در خصوص بازگشایی صنوف پرخطر گفت: هنوز تصمیمی در خصوص این مشاغل گرفته نشده و تا زمانی که ستاد ملی کرونا نظر خود را اعلام نکند، نمیتوان پیشبینی در این خصوص داشت.
گفتنی است؛ دوشنبه 22 اردیبهشتماه سال جاری پس از کشوقوسهای زیاد، قیمت خودرو در جلسه ستاد تنظیم بازار مشخص و روش و نحوه فروش محصولات ایرانخودرو و سایپا تصویب شد، بر این اساس قیمت محصولات سایپا بهطور متوسط 23 درصد و ایرانخودرو 10 درصد افزایش یافت، همچنین قیمت خودروی صفر در بازار آزاد فقط با 10 درصد بیشتر از قیمت کارخانه فروخته میشود.
یدالله صادقی، در خصوص بازرسی بازار خودرو افزود: پس از اینکه 22 اردیبهشت ستاد تنظیم بازار قیمتگذاری خودرو را اعلام کرد و مقرر شد قیمت خودرو صفر در بازار 10 درصد بالاتر از نرخ کارخانه، به فروش برسد، بازرسیهای سازمان صنعت در این خصوص شروع شد.
رئیس سازمان صنعت استان تهران ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز دستورالعمل قیمتگذاری رسماً ابلاغ نشده است، اما سازمان صمت کار بازرسی را شروع کرده و در صورت شکایت و یا تخلف فروش خودرو در نمایشگاههای ماشین بیش از نرخ مصوب، پرونده به تعزیرات ارسال میشود.
وی همچنین در خصوص بازگشایی صنوف پرخطر گفت: هنوز تصمیمی در خصوص این مشاغل گرفته نشده و تا زمانی که ستاد ملی کرونا نظر خود را اعلام نکند، نمیتوان پیشبینی در این خصوص داشت.
گفتنی است؛ دوشنبه 22 اردیبهشتماه سال جاری پس از کشوقوسهای زیاد، قیمت خودرو در جلسه ستاد تنظیم بازار مشخص و روش و نحوه فروش محصولات ایرانخودرو و سایپا تصویب شد، بر این اساس قیمت محصولات سایپا بهطور متوسط 23 درصد و ایرانخودرو 10 درصد افزایش یافت، همچنین قیمت خودروی صفر در بازار آزاد فقط با 10 درصد بیشتر از قیمت کارخانه فروخته میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها