کد خبر:
۱۲۴۰۷۷ ۱۳:۴۸
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
تبدیل یک میلیون و 460 هزار خودروی عمومی بنزینی به دوگانه سوز
پدال نیوز: قائم مقام شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: در فاز جدید گازسوز کردن خودروها، حدود یک میلیون و ۴۶۰ هزار دستگاه خودرو دوگانه سوز تبدیل میشوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، حمید قاسمی ده چشمه گفت: طرح گازسوز کردن خودروها در فاز اول تنها مشمول وانتها و تاکسیها میشود و در فازهای بعدی امکان ثبت نام برای تاکسیهای اینترنتی هم فراهم میشود.
او ادامه داد: خوشبختانه خودروسازان هم از موضوع گازسوز کردن خودروها استقبال کردهاند و ۲۵ هزار خودرو به صورت دوگانهسوز توسط کارخانهها تحویل داده شده است.
قاسمی ده چشمه تصریح کرد: همچنین در سامانه جدید به زیرساختهای اطلاعاتی مثل ثبت احوال و شاهکار هم متصل شده است و صاحبان خودرو میتوانند با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه خود که متعلق به مالک خودرو است، به این سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنند.
قائم مقام شرکت پخش فرآوردههای نفتی افزود: هدف نهایی این پروژه این است که یک میلیون و ۴۶۰ هزار دستگاه خودروی عمومی به دوگانه سوز تبدیل شوند که امیدواریم با اجرای این طرح ۱۲ میلیون مترمکعب بنزین صرفهجویی شود.
قاسمی گفت: خوشبختانه در کشور نیازی به واردات مخازن سی ان جی نداریم و سیاست دولت این است که طرح سی ان جی در سبد سوختی قرار بگیرد.
او بیان کرد: در حال حاضر ۵۷۰ میلیون دلار برای اجرای این طرح پیشبینی شده است و با بانک تجارت و ملت قرارداد منعقد کردهایم.
به گفته قائم مقام شرکت پخش فرآوردههای نفتی طرح جدید گازسوز کردن خودروها شامل خودروهای وکلاتی و قولنامهای نیست.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
او ادامه داد: خوشبختانه خودروسازان هم از موضوع گازسوز کردن خودروها استقبال کردهاند و ۲۵ هزار خودرو به صورت دوگانهسوز توسط کارخانهها تحویل داده شده است.
قاسمی ده چشمه تصریح کرد: همچنین در سامانه جدید به زیرساختهای اطلاعاتی مثل ثبت احوال و شاهکار هم متصل شده است و صاحبان خودرو میتوانند با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه خود که متعلق به مالک خودرو است، به این سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنند.
قائم مقام شرکت پخش فرآوردههای نفتی افزود: هدف نهایی این پروژه این است که یک میلیون و ۴۶۰ هزار دستگاه خودروی عمومی به دوگانه سوز تبدیل شوند که امیدواریم با اجرای این طرح ۱۲ میلیون مترمکعب بنزین صرفهجویی شود.
قاسمی گفت: خوشبختانه در کشور نیازی به واردات مخازن سی ان جی نداریم و سیاست دولت این است که طرح سی ان جی در سبد سوختی قرار بگیرد.
او بیان کرد: در حال حاضر ۵۷۰ میلیون دلار برای اجرای این طرح پیشبینی شده است و با بانک تجارت و ملت قرارداد منعقد کردهایم.
به گفته قائم مقام شرکت پخش فرآوردههای نفتی طرح جدید گازسوز کردن خودروها شامل خودروهای وکلاتی و قولنامهای نیست.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها