کد خبر:
۱۲۳۵۶۸ ۱۰:۳۰
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خودروسازان آمریکایی در یک قدمی بازگشایی
پدال نیوز- به نظر میرسد که خودروسازان آمریکایی با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هفتههای آتی آغاز به کار خواهند کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، از آنجایی که همه گیری و شیوع گسترده ویروس کرونا بعد از از اوایل ماه مارس سال جاری میلادی موجب تعطیلی و توقف بسیاری از کارخانه های خودروسازی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا شد، بسیاری از شرکت های فعال در این صنعت تحت تأثیر افت شدید تقاضای مشتریان در بازارهای جهانی و محلی و توقف خط تولید کارخانه های خود به شدت متحمل ضرر و زیان های هنگفتی شده و با بحران های مالی متعددی رو به رو شدند.
این شرکتها تقریباً از همان ابتدا در تلاش بودند تا بعد از پایان یافتن مدت زمان قرنطینه بتوانند بلافاصله فعالیت و خطوط تولید کارخانه های خود را از سر بگیرند و بیش از این زیان دهی نداشته باشند.
گزارشهای پیشین نشان میداد که شرکت های جنرال موتورز ، فورد و فیات کرایسلر که بدون شک از بزرگترین خودروسازان آمریکایی به شمار میروند، با همکاری انجمن حمایت از کارگران صنعت خودروسازی در ایالات متحده آمریکا (UAW ) به شدت در تلاش اند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی امنیتی و اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی و حفظ سلامت و بهداشت کارکنان و پرسنل خود، کارخانه های خود را در این کشور بازگشایی کنند.
حالا بر اساس تازه ترین اخبار وبسایت fox2detroit به نظر می رسد که انجمن حمایت از کارگران صنعت خودروسازی آمریکا، تعهد و تلاش شرکتهای مذکور را برای حفظ سلامت و بهداشت کارکنان و بازگشت به فعالیت و از سرگیری خطوط تولید کارخانه های خود از تاریخ 18 ماه مه 2020 تایید کرده است.
بنابراین انتظار می رود کارخانه های خودروسازان آمریکایی در هفتههای آتی یعنی اواسط ماه جاری میلادی بازگشایی شود.
این شرکتها تقریباً از همان ابتدا در تلاش بودند تا بعد از پایان یافتن مدت زمان قرنطینه بتوانند بلافاصله فعالیت و خطوط تولید کارخانه های خود را از سر بگیرند و بیش از این زیان دهی نداشته باشند.
گزارشهای پیشین نشان میداد که شرکت های جنرال موتورز ، فورد و فیات کرایسلر که بدون شک از بزرگترین خودروسازان آمریکایی به شمار میروند، با همکاری انجمن حمایت از کارگران صنعت خودروسازی در ایالات متحده آمریکا (UAW ) به شدت در تلاش اند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی امنیتی و اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی و حفظ سلامت و بهداشت کارکنان و پرسنل خود، کارخانه های خود را در این کشور بازگشایی کنند.
حالا بر اساس تازه ترین اخبار وبسایت fox2detroit به نظر می رسد که انجمن حمایت از کارگران صنعت خودروسازی آمریکا، تعهد و تلاش شرکتهای مذکور را برای حفظ سلامت و بهداشت کارکنان و بازگشت به فعالیت و از سرگیری خطوط تولید کارخانه های خود از تاریخ 18 ماه مه 2020 تایید کرده است.
بنابراین انتظار می رود کارخانه های خودروسازان آمریکایی در هفتههای آتی یعنی اواسط ماه جاری میلادی بازگشایی شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها