توزیع ماسک در پایانههای تهران آغاز شد
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان پایانهها و پارکسوارهای شهرداری تهران از آغاز توزیع ماسک در پایانههای پایتخت خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، امیرحسین صدیقی مدیرعامل سازمان پایانهها و پارک سوارهای شهرداری تهران اظهار داشت: بر اساس تدابیر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان پایانهها در راستای اقداماتی که در زمینه کاهش شیوع ویروس کرونا انجام داده بود، از امروز با همکاری وزارت صمت اقدام به عرضه ماسکهای بهداشتی در پایانههای غرب، جنوب، شرق و بیهقی کرده است.
صدیقی در ادامه با اشاره به پیش قدم شدن این سازمان در عرضه ماسکهای بهداشتی افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده با وزارت صمت و معاونت حمل و نقل و ترافیک ماسک های بهداشتی با قیمت مصوب در میان مراجعان و مسافران پایانههای مسافربری برون شهری توزیع میشود.
مدیرعامل سازمان پایانهها در ادامه با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت در پایانهها گفت: مسافران و شهروندانی که از پایانهها اقدام به تهیه ماسک میکنند می توانند به منظور تهیه و توزیع ماسک برای افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه در طرح نذر سلامت نیز شرکت کنند.
صدیقی در پایان ضمن قدردانی از هموطنان در رعایت دستورالعملهای بهداشتی افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور کارکنان سازمان پایانهها با حداکثر توان خود به صورت شبانهروزی و مستمر عملیات ضدعفونی و گندزدایی را در پایانهها انجام میدهند و امید آن است با همیاری یکدیگر، رعایت فاصله اجتماعی، پوشش ماسک صورت و سایر دستورالعمل های وزارت بهداشت، بتوانیم زنجیره انتقال ویروس را قطع و شاهد کاهش شیوع این بیماری در کشور باشیم.
صدیقی در ادامه با اشاره به پیش قدم شدن این سازمان در عرضه ماسکهای بهداشتی افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده با وزارت صمت و معاونت حمل و نقل و ترافیک ماسک های بهداشتی با قیمت مصوب در میان مراجعان و مسافران پایانههای مسافربری برون شهری توزیع میشود.
مدیرعامل سازمان پایانهها در ادامه با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت در پایانهها گفت: مسافران و شهروندانی که از پایانهها اقدام به تهیه ماسک میکنند می توانند به منظور تهیه و توزیع ماسک برای افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه در طرح نذر سلامت نیز شرکت کنند.
صدیقی در پایان ضمن قدردانی از هموطنان در رعایت دستورالعملهای بهداشتی افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور کارکنان سازمان پایانهها با حداکثر توان خود به صورت شبانهروزی و مستمر عملیات ضدعفونی و گندزدایی را در پایانهها انجام میدهند و امید آن است با همیاری یکدیگر، رعایت فاصله اجتماعی، پوشش ماسک صورت و سایر دستورالعمل های وزارت بهداشت، بتوانیم زنجیره انتقال ویروس را قطع و شاهد کاهش شیوع این بیماری در کشور باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها