کد خبر:
۱۲۳۴۸۶ ۱۷:۴۵
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
ورود سازمان بازرسی به ماجرای نابسامانی بازار خودرو
پدال نیوز- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در مورد افزایش قیمت خودرو و التهابات ناشی از آن با معاون اول رئیسجمهور مکاتبه کردهایم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه توضیح داد: سازمان بازرسی پس از دستور ریاست قوه قضاییه، موضوع مطالبات پرستاران را پیگیری کرده و بخشی از مطالبات آنها بالغ بر 200 میلیارد تومان پرداخت شده و بخش دیگری نیز به زودی پرداخت خواهد شد.
وی همچنین اعلام کرد: جلساتی به منظور بررسی مسائل و مشکلات کارگران از جمله رقم دستمزد آنها در سال 99 با حضور آنها و کارفرمایان برگزار شده است که گزارش آن را تقدیم رئیس دستگاه قضا خواهد کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به موضوع افزایش قیمت خودرو و التهابات ناشی از آن در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه کرده و سازمان بازرسی منتظر دریافت توضیحات مقامات ذیربط در این زمینه است.
به گزارش فارس، بازار خودرو در ایران به واسطه انحصار و تعرفه بالا در مقابل خودروی وارداتی و تقاضای مردم برای خودرو همیشه پیچیده است، این روزها که سیل نقدینگی وارد بازار بورس و خودرو شده، مردم برای پیشنویس خودروهای داخلی میخواهند ثبت نام کنند، اما باز هم متاسفانه در تبانی بین دلالان و برخی مسئولان شرکتهای خودروساز، سایت ثبت نام به راحتی در دسترس مردم نیست و دلالان برای ثبت نام خودرو مبالغی از یک تا 3 میلیون تومان از مردم طلب میکنند تا برای پیش فروش خودرویی که قرار است در آینده ساخته و فروخته شود ،نام نویسی کنند. در این بین شرط عدالت و بهرهگیری مردم از فرصت برابر زیر سوال میرود و نمایندگان مجلس هم گرچه هنوز گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان را در مجلس قرائت نکردهاند، اما سوالاتی از وزیر صنعت در این باره مطرح کردهاند.
وی همچنین اعلام کرد: جلساتی به منظور بررسی مسائل و مشکلات کارگران از جمله رقم دستمزد آنها در سال 99 با حضور آنها و کارفرمایان برگزار شده است که گزارش آن را تقدیم رئیس دستگاه قضا خواهد کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به موضوع افزایش قیمت خودرو و التهابات ناشی از آن در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه کرده و سازمان بازرسی منتظر دریافت توضیحات مقامات ذیربط در این زمینه است.
به گزارش فارس، بازار خودرو در ایران به واسطه انحصار و تعرفه بالا در مقابل خودروی وارداتی و تقاضای مردم برای خودرو همیشه پیچیده است، این روزها که سیل نقدینگی وارد بازار بورس و خودرو شده، مردم برای پیشنویس خودروهای داخلی میخواهند ثبت نام کنند، اما باز هم متاسفانه در تبانی بین دلالان و برخی مسئولان شرکتهای خودروساز، سایت ثبت نام به راحتی در دسترس مردم نیست و دلالان برای ثبت نام خودرو مبالغی از یک تا 3 میلیون تومان از مردم طلب میکنند تا برای پیش فروش خودرویی که قرار است در آینده ساخته و فروخته شود ،نام نویسی کنند. در این بین شرط عدالت و بهرهگیری مردم از فرصت برابر زیر سوال میرود و نمایندگان مجلس هم گرچه هنوز گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان را در مجلس قرائت نکردهاند، اما سوالاتی از وزیر صنعت در این باره مطرح کردهاند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها