استفاده از "اسکوترهای برقی" در مناطق مختلف تهران؟!
پدال نیوز- مدیر توسعه سیستمهای حملونقل پاک شهرداری تهران با بیان اینکه راهاندازی سیستمهای اشتراکی مانند اسکوتر برقی باید از کانال معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باشد، توضیحاتی درباره ترویج و استفاده از "اسکوترهای برقی" در مناطق مختلف تهران داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، یعقوب آزادهدل درباره انتشار خبری مبنی بر استفاده از اسکوترهای برقی در منطقه 2 تهران اظهار کرد: چنین برنامهای وجود ندارد؛ نه تنها شهرداری منطقه 2 بلکه هر شهرداری هر منطقه دیگری که بخواهد اقدامی در این حوزه انجام دهد باید از کانال معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک باشد.
وی افزود: در حوزه حمل و نقل پاک و سیستمهای اشتراکی مانند دوچرخه چه از نوع دندهای و برقی و چه از نوع معمولی یا اسکوتر به طور حتم باید از کانال مذکور اقدام شود؛ در حال حاضر چند شرکت در این زمینه در حال رایزنی هستند و یکی از آنها در بخش پایلوت و تست اولیه مردود شده است.
مدیر واحد سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران تصریح کرد: این سامانهها به انواع تستها نیاز دارند که یکی از آنها تست میدانی است و اگر مرحله به مرحله موفق به پاس کردن تستها شوند، به ارزیابی ثانویه میرسیم تا ببینم کدام منطقه و محدوده قابلیت اجرا دارد بنابراین به این سادگی نیست که هر منطقه بخواهد کاری در این زمینه انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه نمیدانم شهرداری منطقه 2 چطور تصمیم به اعلام این خبر گرفته است، خاطرنشان کرد: هماکنون در حال رایزنی با شرکتها هستیم و آنها در حال آمادهسازی هستند تا بتوانند مجوز فعالیت را اخذ کنند؛ شرکت بیدود نیز تاکنون اقدامی برای دریافت مجوز برای راهاندازی اسکوترهای برقی نکرده است و مجوز آنها صرفا برای دوچرخههای اشتراکی است.
آزادهدل گفت: در نتیجه نه تنها در منطقه 2 بلکه در هیچ منطقهای چنین برنامهای وجود ندارد زیرا متولی اصلی این امر معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک است.
وی افزود: در حوزه حمل و نقل پاک و سیستمهای اشتراکی مانند دوچرخه چه از نوع دندهای و برقی و چه از نوع معمولی یا اسکوتر به طور حتم باید از کانال مذکور اقدام شود؛ در حال حاضر چند شرکت در این زمینه در حال رایزنی هستند و یکی از آنها در بخش پایلوت و تست اولیه مردود شده است.
مدیر واحد سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران تصریح کرد: این سامانهها به انواع تستها نیاز دارند که یکی از آنها تست میدانی است و اگر مرحله به مرحله موفق به پاس کردن تستها شوند، به ارزیابی ثانویه میرسیم تا ببینم کدام منطقه و محدوده قابلیت اجرا دارد بنابراین به این سادگی نیست که هر منطقه بخواهد کاری در این زمینه انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه نمیدانم شهرداری منطقه 2 چطور تصمیم به اعلام این خبر گرفته است، خاطرنشان کرد: هماکنون در حال رایزنی با شرکتها هستیم و آنها در حال آمادهسازی هستند تا بتوانند مجوز فعالیت را اخذ کنند؛ شرکت بیدود نیز تاکنون اقدامی برای دریافت مجوز برای راهاندازی اسکوترهای برقی نکرده است و مجوز آنها صرفا برای دوچرخههای اشتراکی است.
آزادهدل گفت: در نتیجه نه تنها در منطقه 2 بلکه در هیچ منطقهای چنین برنامهای وجود ندارد زیرا متولی اصلی این امر معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها