رئیس کانون انجمنهای صنفی جایگاهداران مطرح کرد:
عدم استقبال شهرستانیها از بنزین سوپر
پدال نیوز: یک محموله 30 هزار لیتری که در مخزنی در شهرستان تخلیه میشود گاها تا 10 روز طول میکشد که مصرف شود، هر چه فرآورده در مخزن بماند و فضای خالی مخزن بیشتر باشد تبخیر بیشتر است، تغییر حجم صورت میگیرد و این موجب ضرر و زیان جایگاههایی که مصرف بنزین سوپر در آنها پایین است، میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، همایون صالحی درباره وضعیت بنزین سوپر در جایگاههای عرضه سوخت اظهار داشت: در حال حاضر موجودی بنزین سوپر در جایگاهها مطلوب است اما مشکل این است که مصرف آن بخصوص در شهرستانها بعد از شرایطی که به خاطر شیوع کرونا پیش آمد، بشدت کاهش یافت.
وی با بیان اینکه مردم در شهرستانها اقبالی به بنزین سوپر ندارند، افزود: یک محموله 30 هزار لیتری که در مخزنی در شهرستان تخلیه میشود گاها تا 10 روز طول میکشد که مصرف شود، هر چه فرآورده در مخزن بماند و فضای خالی مخزن بیشتر باشد، تبخیر بیشتر است، تغییر حجم صورت میگیرد و این موجب ضرر و زیان جایگاههایی که مصرف بنزین سوپر در آنها پایین است، میشود.
رئیس کانون انجمنهای صنفی جایگاهداران در ادامه درباره اختلال عدم دریافت کارت برخی مردم در روند سوختگیری گفت: شرکت ملی پخش فرآورده اعلام کرده کارتهای سوخت طی مدت 40 روز در اختیار مردم قرار میگیرد اما عملا این پروسه طولانیتر شده و منجر شده که مردم مجبور شوند کارت دیگران را بخرند و روند سوختگیری تا حدی دچار مشکل شود.
وی در خصوص استفاده از سی.ان.جی نیز بیان کرد: پس از اینکه سهمیهبندی صورت گرفت و بنزین در نرخ دوم سه برابر و در نرخ اول 50 درصد افزایش یافت به همان میزانی که مصرف بنزین پایین آمد، استفاده از سی.ان.جی 20 تا 25 درصد بالا رفت
صالحی همچنین در رابطه با لزوم تغییرات در خودروها برای استفاده از سوخت یورو 5 گفت: بارها در این زمینه صحبت شده که خودروسازان، با کیفیت و پایین آوردن مصرف بنزین خود را سازگار کنند اما تاکنون اهتمامی صورت نگرفته و فقط روی کاغذ است.
منبع: ایلنا
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه مردم در شهرستانها اقبالی به بنزین سوپر ندارند، افزود: یک محموله 30 هزار لیتری که در مخزنی در شهرستان تخلیه میشود گاها تا 10 روز طول میکشد که مصرف شود، هر چه فرآورده در مخزن بماند و فضای خالی مخزن بیشتر باشد، تبخیر بیشتر است، تغییر حجم صورت میگیرد و این موجب ضرر و زیان جایگاههایی که مصرف بنزین سوپر در آنها پایین است، میشود.
رئیس کانون انجمنهای صنفی جایگاهداران در ادامه درباره اختلال عدم دریافت کارت برخی مردم در روند سوختگیری گفت: شرکت ملی پخش فرآورده اعلام کرده کارتهای سوخت طی مدت 40 روز در اختیار مردم قرار میگیرد اما عملا این پروسه طولانیتر شده و منجر شده که مردم مجبور شوند کارت دیگران را بخرند و روند سوختگیری تا حدی دچار مشکل شود.
وی در خصوص استفاده از سی.ان.جی نیز بیان کرد: پس از اینکه سهمیهبندی صورت گرفت و بنزین در نرخ دوم سه برابر و در نرخ اول 50 درصد افزایش یافت به همان میزانی که مصرف بنزین پایین آمد، استفاده از سی.ان.جی 20 تا 25 درصد بالا رفت
صالحی همچنین در رابطه با لزوم تغییرات در خودروها برای استفاده از سوخت یورو 5 گفت: بارها در این زمینه صحبت شده که خودروسازان، با کیفیت و پایین آوردن مصرف بنزین خود را سازگار کنند اما تاکنون اهتمامی صورت نگرفته و فقط روی کاغذ است.
منبع: ایلنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها