معاون وزیر راه وشهرسازی:
اخذ عوارض الکترونیکی از تمام آزادراهها تا پایان زمستان امسال
پدال نیوز- معاون حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی گفت: تا پایان زمستان سال جاری تمام گیتهای عوارضی به ای تی سی مجهز میشوند و هوشمند خواهند شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، شهرام آدمنژاد در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه تا پایان زمستان سال جاری تمام گیتهای عوارضی به ای تی سی مجهز میشوند و هوشمند خواهند شد گفت: تفاهمنامهای در این رابطه بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس به امضا رسیده است که این تفاهم نامه در حال اجرا است و بخشی از آن عملیاتی شده است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل هوشمند را دنبال میکنیم گفت: نتیجه این سیاست افزایش ایمنی در سطح جادههای کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: در سال گذشته اخذ عوارض در چهار آزادراه الکترونیکی شد و نهایتا تا زمستان امسال تمام آزادراهها به ای تی سی مجهز میشوند و اخذ عوارض دراین آزادراهها هوشمند خواهد بود.
آدمنژاد با اشاره به برنامههای وزارت راه و شهرسازی در توسعه حمل و نقل هوشمند گفت: تاکنون بارنامه ماشینآلات سنگین و بار آنها با همکاری پلیس رصد میشد اما با توسعه تجهیزات هوشمند در سطح جادهها عملکرد ناوگان باری با سیستم توزین رصد خواهد شد و در این رابطه همکاری نزدیک با پلیس داریم.
وی با تاکید بر اینکه نظارت و کنترل هوشمند در کاهش تخلفات موثر بوده است گفت: یکی از تخلفاتی که پس از نصب دوربینهای هوشمند کاهش یافت سرعت غیرمجاز بود بار رصد رفتار رانندگان دیدیم معمولا افراد با نزدیک شدن به دوربین سرعت خود را کاهش و پس از آن سرعت را افزایش میدهند از این رو متوسط سرعت بین دو دوربین را کنترل کردیم که با این اقدامات رفتار رانندگان بهبود یافت.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای کاهش نقاط حادثه خیز گفت: اولویت ما آشکارسازی این نقاط است تا به رانندگان قبل از نزدیک شدن به این نقاط هشدار خطر بدهیم و پس از آشکارسازی نسبت به رفع آنها اقدام خواهیم کرد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل هوشمند را دنبال میکنیم گفت: نتیجه این سیاست افزایش ایمنی در سطح جادههای کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: در سال گذشته اخذ عوارض در چهار آزادراه الکترونیکی شد و نهایتا تا زمستان امسال تمام آزادراهها به ای تی سی مجهز میشوند و اخذ عوارض دراین آزادراهها هوشمند خواهد بود.
آدمنژاد با اشاره به برنامههای وزارت راه و شهرسازی در توسعه حمل و نقل هوشمند گفت: تاکنون بارنامه ماشینآلات سنگین و بار آنها با همکاری پلیس رصد میشد اما با توسعه تجهیزات هوشمند در سطح جادهها عملکرد ناوگان باری با سیستم توزین رصد خواهد شد و در این رابطه همکاری نزدیک با پلیس داریم.
وی با تاکید بر اینکه نظارت و کنترل هوشمند در کاهش تخلفات موثر بوده است گفت: یکی از تخلفاتی که پس از نصب دوربینهای هوشمند کاهش یافت سرعت غیرمجاز بود بار رصد رفتار رانندگان دیدیم معمولا افراد با نزدیک شدن به دوربین سرعت خود را کاهش و پس از آن سرعت را افزایش میدهند از این رو متوسط سرعت بین دو دوربین را کنترل کردیم که با این اقدامات رفتار رانندگان بهبود یافت.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای کاهش نقاط حادثه خیز گفت: اولویت ما آشکارسازی این نقاط است تا به رانندگان قبل از نزدیک شدن به این نقاط هشدار خطر بدهیم و پس از آشکارسازی نسبت به رفع آنها اقدام خواهیم کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها