ظرفیت ذخیره سهمیه بنزین دوباره افزایش یافت +جزئیات
پدال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی کشور گفت: ظرفیت ذخیره سهمیه سوخت از ۳۶۰ به ۵۴۰ لیتر افزایش پیدا کرده است و همه ۶۰ لیتر سهمیه سوخت را دیشب دریافت کرده اند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی کشور مبنی بر امکان افزایش مدت زمان ذخیره سوخت گفت: سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارتهای هوشمند سوخت برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش یافت.
او ادامه داد: از ابتدای طرح سهمیه بندی بنزین در آبان ماه ۹۸ امکان ذخیره بنزین در کارتهای هوشمند سوخت مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت به مدت ۶ ماه تعیین شده بود که بر این اساس سه ماه دیگر افزایش و مجموعا به ۹ ماه تغییر یافت.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی افزود: میزان سهمیه ماهیانه برای خودروهای شخصی بنزینسوز ۶۰ لیتر، دوگانهسوز ۳۰ لیتر و موتورسیکلتها ۲۵ لیتر است.
کاهی تصریح کرد: همچنین سقف سهمیهها از ۳۶۰ به ۵۴۰ لیتر افزایش پیدا کرده به طوری که ۱۸۰ لیتر به ظرفیت ۳۶۰ لیتر دارنندگان کارت سوخت اضافه شده است.
او در پایان با اشاره به اینکه ۳۶۰ لیتر استفاده نشده برخی از دارنندگان کارت سوخت شب گذشته سوخت دریافت کرده اند افزود: افرادی که از سهمیه ۶ ماه خود را استفاده نکرده اند هم سهمیه اردیبهشت به کارتهای سوخت خودروهایشان اضافه شده است و جای نگرانی نیست.
گفتنی است؛ اگر دارنندگان کارت سوخت از ظرفیت ۵۴۰ لیتر خود در ۹ ماه اضافه شده استفاده نککند سهمیه ماه ۱۰ به کارت سوختشان اضافه نخواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
او ادامه داد: از ابتدای طرح سهمیه بندی بنزین در آبان ماه ۹۸ امکان ذخیره بنزین در کارتهای هوشمند سوخت مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت به مدت ۶ ماه تعیین شده بود که بر این اساس سه ماه دیگر افزایش و مجموعا به ۹ ماه تغییر یافت.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی افزود: میزان سهمیه ماهیانه برای خودروهای شخصی بنزینسوز ۶۰ لیتر، دوگانهسوز ۳۰ لیتر و موتورسیکلتها ۲۵ لیتر است.
کاهی تصریح کرد: همچنین سقف سهمیهها از ۳۶۰ به ۵۴۰ لیتر افزایش پیدا کرده به طوری که ۱۸۰ لیتر به ظرفیت ۳۶۰ لیتر دارنندگان کارت سوخت اضافه شده است.
او در پایان با اشاره به اینکه ۳۶۰ لیتر استفاده نشده برخی از دارنندگان کارت سوخت شب گذشته سوخت دریافت کرده اند افزود: افرادی که از سهمیه ۶ ماه خود را استفاده نکرده اند هم سهمیه اردیبهشت به کارتهای سوخت خودروهایشان اضافه شده است و جای نگرانی نیست.
گفتنی است؛ اگر دارنندگان کارت سوخت از ظرفیت ۵۴۰ لیتر خود در ۹ ماه اضافه شده استفاده نککند سهمیه ماه ۱۰ به کارت سوختشان اضافه نخواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها