پرداخت حق بیمه طی اردیبهشت
مشکل بیمه رانندگان اتوبوس برطرف میشود
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه پرداخت ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور از حقوق بدیهی کارگران این شرکت است، گفت: این حق بیمه رانندگان بازنشسته اردیبهشت واریز میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره مشکل بیمه برخی رانندگان اتوبوس اظهارداشت: پرداخت 4 درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور از حقوق بدیهی کارگران خدوم این شرکت است که در شغل های سخت و زیان آور مشغول به کاراند و پیگیری پرداخت حقوق قانونی این افراد مورد تاکید است.
وی افزود: عمده کارگران این شرکت در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار هستند که مطابق قانون، باید 4 درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به هنگام بازنشستگی به مأخذ قانونی سازمان تامین اجتماعی برایشان واریز شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: واجدین شرایط بازنشستگی که در نیمه دوم سال 98 نامه پایان کاریشان از سازمان تامین اجتماعی وصول شده، روز بیست و هفتم اسفند احکام بازنشستگی شان صادر و ضمن واریز حقوقشان، بنا بر پیگیریهای به عمل آمده و با لحاظ کردن این موضوع که کمبود منابع مالی، امری است که اکثر شرکت ها اعم از دولتی، عمومی و خصوصی را با چالش رو به رو ساخته، 4 درصد حق بیمه کارگران در اردیبهشت واریز میشود.
ترفع با اشاره به فعالیت افراد بازنشسته و شاغل این شرکت که در شرایط دشوار و سخت موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا مشغول فعالیتاند، گفت: این افراد در شرایطی که کرونا بر تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی عموم افراد جامعه اثر گذاشته، ایثارگرانه و فداکارانه نسبت به خدمات رسانی به شهروندان مشغدلاند و امیدواریم تا جای ممکن بتوان قدردان خدمات خستگی ناپذیر و زحمات شبانه روزی همکاران خود باشیم.
به گزارش فارس، صبح امروز تعدادی از رانندگان بازنشسته شرکت واحد اتوبوسرانی به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه 4 درصد مشاغل سخت و زیانآور مقابل معاونت مالی اداری شهرداری تهران تجمع کردند.
وی افزود: عمده کارگران این شرکت در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار هستند که مطابق قانون، باید 4 درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به هنگام بازنشستگی به مأخذ قانونی سازمان تامین اجتماعی برایشان واریز شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: واجدین شرایط بازنشستگی که در نیمه دوم سال 98 نامه پایان کاریشان از سازمان تامین اجتماعی وصول شده، روز بیست و هفتم اسفند احکام بازنشستگی شان صادر و ضمن واریز حقوقشان، بنا بر پیگیریهای به عمل آمده و با لحاظ کردن این موضوع که کمبود منابع مالی، امری است که اکثر شرکت ها اعم از دولتی، عمومی و خصوصی را با چالش رو به رو ساخته، 4 درصد حق بیمه کارگران در اردیبهشت واریز میشود.
ترفع با اشاره به فعالیت افراد بازنشسته و شاغل این شرکت که در شرایط دشوار و سخت موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا مشغول فعالیتاند، گفت: این افراد در شرایطی که کرونا بر تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی عموم افراد جامعه اثر گذاشته، ایثارگرانه و فداکارانه نسبت به خدمات رسانی به شهروندان مشغدلاند و امیدواریم تا جای ممکن بتوان قدردان خدمات خستگی ناپذیر و زحمات شبانه روزی همکاران خود باشیم.
به گزارش فارس، صبح امروز تعدادی از رانندگان بازنشسته شرکت واحد اتوبوسرانی به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه 4 درصد مشاغل سخت و زیانآور مقابل معاونت مالی اداری شهرداری تهران تجمع کردند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها