کاهش مصرف بنزین در خوزستان
پدال نیوز- مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خوزستان گفت: کاهش سفرهای بین شهری ناشی از اعمال محدودیت ها در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا باعث کاهش ۴۰ درصدی مصرف بنزین در خوزستان شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، نعمت الله نجفی با اشاره به کاهش مصرف سوخت ناشی از اعمال محدودیت تردد در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با کاهش سفرهای برون شهری و محدودیتهای اعمال شده در زمینه شیوع ویروس کرونا، مصرف سوخت های بنزین، گازوییل و گاز سی.ان.جی کاهش داشته است.
وی افزود: روند کاهشی مصرف بنزین با توجه به کاهش چشمگیر ترددها از روزهای آغازین اسفندماه سال 98 آغاز شد و در این زمینه میزان مصرف بنزین تا کنون حدود 40 درصد کاهش داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خوزستان تصریح کرد: در شرایطی کنونی و با توجه به کاهش مصرف بنزین در خوزستان همه جایگاه های عرضه سوخت فعال و در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
نجفی ادامه داد: هیچ محدودیتی در عرضه بنزین برای مردم وجود ندارد و شایعات منتشر شده در فضای مجازی که گاها مطرح می شوند صحیح نیستند.
وی در خصوص مصرف سوخت سی.ان.جی در خوزستان عنوان کرد: مصرف این فرآورده سوختی در سطح استان خوزستان به علت کاهش ترددهای شهری و بین شهری، حدود 20 تا 22 درصد کاهش داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خوزستان ادامه داد: اگر شرایط محدودیت تردد خودروها همچنان ادامه داشته باشد، پیش بینی می کنیم که روند کاهشی مصرف بنزین و گاز سی.ان.جی نیز ادامه پیدا کند.
نجفی در پایان با اشاره به روند مصرف گازوییل خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیتی که حمل و نقل سنگین در کشور دارد، امکان کاهش مصرف سوخت گازوییل بسیار کم است اما مصرف این نوع سوخت در خوزستان در حوزه اتوبوس های شهری و برون شهری به علت کاهش تردد، کاهش 10 درصدی دارد.
وی افزود: روند کاهشی مصرف بنزین با توجه به کاهش چشمگیر ترددها از روزهای آغازین اسفندماه سال 98 آغاز شد و در این زمینه میزان مصرف بنزین تا کنون حدود 40 درصد کاهش داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خوزستان تصریح کرد: در شرایطی کنونی و با توجه به کاهش مصرف بنزین در خوزستان همه جایگاه های عرضه سوخت فعال و در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
نجفی ادامه داد: هیچ محدودیتی در عرضه بنزین برای مردم وجود ندارد و شایعات منتشر شده در فضای مجازی که گاها مطرح می شوند صحیح نیستند.
وی در خصوص مصرف سوخت سی.ان.جی در خوزستان عنوان کرد: مصرف این فرآورده سوختی در سطح استان خوزستان به علت کاهش ترددهای شهری و بین شهری، حدود 20 تا 22 درصد کاهش داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خوزستان ادامه داد: اگر شرایط محدودیت تردد خودروها همچنان ادامه داشته باشد، پیش بینی می کنیم که روند کاهشی مصرف بنزین و گاز سی.ان.جی نیز ادامه پیدا کند.
نجفی در پایان با اشاره به روند مصرف گازوییل خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیتی که حمل و نقل سنگین در کشور دارد، امکان کاهش مصرف سوخت گازوییل بسیار کم است اما مصرف این نوع سوخت در خوزستان در حوزه اتوبوس های شهری و برون شهری به علت کاهش تردد، کاهش 10 درصدی دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها