/تولیدکنندگان داخلی اتوبوس آماده تحویل ندارند
ابهام در اجرایی شدن وعده ورود 500 اتوبوس
پدال نیوز: سرپرست معاونت حمل ونقل شهرداری تهران وعده ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به حمل ونقل تهران تا اردیبهشت ماه را با توجه به عدم موجودی شرکتهای تولید کننده داخلی،غیراجرایی خواند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، یوسف حجت مورد وعده استاندار تهران مبنی بر ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا اردیبهشت ماه به چرخه حمل ونقل عمومی تهران، گفت: ما برای خرید اتوبوس نو برای تهران با کلیه تولید کنندگان داخلی مکاتبه کردیم و تمامی این شرکتها اعلام کردند که در حال حاضر اتوبوس ساخته شده آماده تحویل، ندارند.
وی با بیان اینکه تولید کنندگان اعلام کردند از زمان انعقاد قرار داد و پرداخت صورت حساب تا ورود اولین اتوبوس به چرخه حمل ونقل سه ماه زمان لازم است، ادامه داد: تولید کنندگان آماده تولید اتوبوس هستند؛ اما برای راه اندازی خط تولید، واردات قطعات و ساخت، حداقل سه ماه زمان لازم دارند.
حجت با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی روز به روز فرسوده تر می شود و نیاز است که هرچه سریعتر اتوبوس های نو وارد چرخه شود، افزود: به نظر می رسد تحویل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس نو تا اردیبهشت ماه به شهرداری تهران غیر اجرایی باشد، چرا که حتی برای واردات اتوبوس نیز مدتها زمان لازم است.
سرپرست معاونت حمل ونقل شهرداری تهران با بیان اینکه تنها راهکار موجود خرید مینی بوس است، ادامه داد: ما در حین بررسی با شرکتی مواجه شدیم که در حال حاضر حدود ۵۰ دستگاه مینی بوس آماده تحویل دارد و اعلام کرد که می تواند تا تیرماه حداقل ۲۰۰ دستگاه دیگر نیز تحویل دهد.
چندی پیش استاندار تهران از افزایش ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی تهران خبر داده و اعلام کرده بود که تعدادی از این اتوبوسها توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می شود و مابقی از طریق واردات پیگیری می شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه تولید کنندگان اعلام کردند از زمان انعقاد قرار داد و پرداخت صورت حساب تا ورود اولین اتوبوس به چرخه حمل ونقل سه ماه زمان لازم است، ادامه داد: تولید کنندگان آماده تولید اتوبوس هستند؛ اما برای راه اندازی خط تولید، واردات قطعات و ساخت، حداقل سه ماه زمان لازم دارند.
حجت با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی روز به روز فرسوده تر می شود و نیاز است که هرچه سریعتر اتوبوس های نو وارد چرخه شود، افزود: به نظر می رسد تحویل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس نو تا اردیبهشت ماه به شهرداری تهران غیر اجرایی باشد، چرا که حتی برای واردات اتوبوس نیز مدتها زمان لازم است.
سرپرست معاونت حمل ونقل شهرداری تهران با بیان اینکه تنها راهکار موجود خرید مینی بوس است، ادامه داد: ما در حین بررسی با شرکتی مواجه شدیم که در حال حاضر حدود ۵۰ دستگاه مینی بوس آماده تحویل دارد و اعلام کرد که می تواند تا تیرماه حداقل ۲۰۰ دستگاه دیگر نیز تحویل دهد.
چندی پیش استاندار تهران از افزایش ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی تهران خبر داده و اعلام کرده بود که تعدادی از این اتوبوسها توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می شود و مابقی از طریق واردات پیگیری می شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها