احتمال افزایش سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت
پدال نیوز: دولت در حال بررسی طرحی است که به موجب آن سطح ذخیره بنزین در کارت های سوخت از سقف ۳۶۰ لیتر فراتر رود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، از ابتدای سهمیه بندی بنزین اعلام شد که ظرفیت ذخیره بنزین در کارت های سوخت خودروهای شخصی، به میزان حداکثر 6 ماه با سقف ذخیره 360 لیتر است.
بامداد 24 آبان 98 بود که شاهد آغاز سهمیه بندی بنزین بودیم و با توجه به اینکه اولین سهمیه بنزین در آبان ماه در کارتهای سوخت شارژ شد، پایان فروردین، پایان 6 ماه ظرفیت قابل ذخیره بنزین در کارتهای سوخت خودروهای شخصی است. به عبارتی اگر کسی (مالکان خودروهای شخصی) از ابتدای سهمیه بندی تاکنون از سهمیه های بنزین خود استفاده نکرده باشد، اکنون 360 لیتر بنزین در کارت سوخت خود دارد و طبق مصوبه پیشین دولت در این زمینه، امکان شارژ مجدد کارت سوخت این افراد، در ابتدای اردیبهشت ماه وجود نداشته و در واقع، سهمیه بنزین اردیبهشت ماه به این افراد تعلق نمی گیرد.
پیگیری ها حاکی از این است که دولت با توجه به شرایط کرونایی کشور، به منظور جلوگیری از تردد غیرضروری افرادی که 360 لیتر بنزین در کارتهای سوخت شخصی خود ذخیره شده دارند، در حال بررسی طرحی است که سقف ذخیره در کارت های سوخت شخصی را به اندازه یک تا سه ماه افزایش دهد.
در صورت تصویب چنین طرحی، سهمیه بنزین 60 لیتری اردیبهشت ماه در کارت های سوخت خودروهای شخصی که 360 لیتر بنزین ذخیره شده دارند، شارژ خواهد شد و در صورت عدم تصویب این طرح، این افراد سهمیه بنزین اردیبهشت ماه را دریافت نخواهند کرد.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
بامداد 24 آبان 98 بود که شاهد آغاز سهمیه بندی بنزین بودیم و با توجه به اینکه اولین سهمیه بنزین در آبان ماه در کارتهای سوخت شارژ شد، پایان فروردین، پایان 6 ماه ظرفیت قابل ذخیره بنزین در کارتهای سوخت خودروهای شخصی است. به عبارتی اگر کسی (مالکان خودروهای شخصی) از ابتدای سهمیه بندی تاکنون از سهمیه های بنزین خود استفاده نکرده باشد، اکنون 360 لیتر بنزین در کارت سوخت خود دارد و طبق مصوبه پیشین دولت در این زمینه، امکان شارژ مجدد کارت سوخت این افراد، در ابتدای اردیبهشت ماه وجود نداشته و در واقع، سهمیه بنزین اردیبهشت ماه به این افراد تعلق نمی گیرد.
پیگیری ها حاکی از این است که دولت با توجه به شرایط کرونایی کشور، به منظور جلوگیری از تردد غیرضروری افرادی که 360 لیتر بنزین در کارتهای سوخت شخصی خود ذخیره شده دارند، در حال بررسی طرحی است که سقف ذخیره در کارت های سوخت شخصی را به اندازه یک تا سه ماه افزایش دهد.
در صورت تصویب چنین طرحی، سهمیه بنزین 60 لیتری اردیبهشت ماه در کارت های سوخت خودروهای شخصی که 360 لیتر بنزین ذخیره شده دارند، شارژ خواهد شد و در صورت عدم تصویب این طرح، این افراد سهمیه بنزین اردیبهشت ماه را دریافت نخواهند کرد.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش