کاهش مسافران اتوبوس در روزهای اسفندماه
پدال نیوز- آمار رسمی منتشر شده از سوی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران نشان میدهد که در پی شیوع کرونا، تعداد مسافران شبکه اتوبوسرانی پایتخت در ماه پایانی سال گذشته ۶۸ درصد کاهش داشته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتشار آمار رسمی در مورد خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی از زمان شیوع کرونا اعلام کرد: ضدعفونی روزانه و منظم ناوگان 5000 دستگاه اتوبوس اعم از صندلی، میله، فضای داخلی اتوبوس حداقل به صورت 4 نوبت در دستور کار قرار دارد.
همچنین تهیه 6000 ماسک دارای اکسید تیتانیوم با مدت زمان طولانی از طریق شرکت های دانش بنیان داخلی برای رانندگان ناوگان اتوبوسرانی و تحویل ماسک و دستکش به کلیه رانندگان و عوامل کنترل خطوط شرکت واحد، جلوگیری از فعالیت رانندگان دارای علائم مشکوک به ویروس کرونا، هماهنگی با سازمان آتش نشانی برای ضدعفونی کردن دورهای ایستگاهها و... از جمله اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی برای کنترل شیوع کرونا است.
در این گزارش، آمار مقایسهای از تعداد مسافران در اسفند 98، نسبت به مدت مشابه منتشر شده است که براین اساس تعداد مسافران در اسفندماه سال 97، 44 میلیون نفر بوده است اما در اسفندماه سال 98، تعداد مسافران تنها 14 میلیون نفر بوده که کاهش 68 درصدی را نشان میدهد.
همچنین مقایسه تعداد مسافران اتوبوس در دو روز اول کاری سال جدید نشان میدهد که در دو روز کاری ابتدای سال 98، یعنی روزهای 17 و 18 فروردین ماه بیش از سه میلیون نفر از خطوط اتوبوسرانی استفاده کردند؛ اما در سالجاری در روزهای 16 و 17 فروردین تنها 446 هزار نفر از خطوط استفاده کردند که کاهش 85 درصدی را در این حوزه نشان میدهد.
همچنین تهیه 6000 ماسک دارای اکسید تیتانیوم با مدت زمان طولانی از طریق شرکت های دانش بنیان داخلی برای رانندگان ناوگان اتوبوسرانی و تحویل ماسک و دستکش به کلیه رانندگان و عوامل کنترل خطوط شرکت واحد، جلوگیری از فعالیت رانندگان دارای علائم مشکوک به ویروس کرونا، هماهنگی با سازمان آتش نشانی برای ضدعفونی کردن دورهای ایستگاهها و... از جمله اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی برای کنترل شیوع کرونا است.
در این گزارش، آمار مقایسهای از تعداد مسافران در اسفند 98، نسبت به مدت مشابه منتشر شده است که براین اساس تعداد مسافران در اسفندماه سال 97، 44 میلیون نفر بوده است اما در اسفندماه سال 98، تعداد مسافران تنها 14 میلیون نفر بوده که کاهش 68 درصدی را نشان میدهد.
همچنین مقایسه تعداد مسافران اتوبوس در دو روز اول کاری سال جدید نشان میدهد که در دو روز کاری ابتدای سال 98، یعنی روزهای 17 و 18 فروردین ماه بیش از سه میلیون نفر از خطوط اتوبوسرانی استفاده کردند؛ اما در سالجاری در روزهای 16 و 17 فروردین تنها 446 هزار نفر از خطوط استفاده کردند که کاهش 85 درصدی را در این حوزه نشان میدهد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها