کاهش 66 درصدی فروش بنزین در جایگاههای سوخت
پدال نیوز- رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی با تاکید بر اینکه جایگاههای سوخت به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند، گفت: فروش جایگاههای سوخت در این مدت کاهشی ۶۶ درصدی داشته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، ناصر رییسیفرد با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای کارگران جایگاههای سوخت به کرونا تا کنون وجود نداشته، ادامه داد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی این روند ادامهدار باشد.
وی افزود: در جایگاههای سوخت تمام تلاش خود را کردهایم تا ایمنی در برابر کرونا به طور کامل وجود داشته باشد و دراین مسیر جایگاههای سوخت به صورت مستمر ضدعفونی شده و ماسک و دستکش نیز در اختیار کارگران قرار دارد.
رییسیفرد با تاکید بر اینکه استفاده از پول نقد در جایگاههای سوخت کاهش داشته، گفت: نمیتوان حقوق شهروندان را خدشهدار کرد و اگر کسی میخواهد پول بنزین را نقدا پرداخت کند نمیتوان جلوی وی را گرفت.
به گفته رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی در این مدت به واسطه آنکه برخی از افراد برای سوختگیری از ماشین پیاده نمیشوند، بنزین دزدی افزایش پیدا کرده و افرادی بدون پرداخت پول بنزین فرار میکنند.
وی با اشاره به اینکه فروش جایگاههای سوخت کاهش فراوانی داشته، ادامه داد: با توجه به کاهش فروش و کاهش استفاده از پول نقد، نقدینگی در جایگاههای سوخت کاهش داشته است.
رییسی فرد افزود: فروش بنزین از اواسط اسفند ماه سال گذشته، 66 درصد کاهش پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: از آنجایی که جایگاههای سوخت حقالعملی کار میکنند، کاهش فروش، موقعیت اقتصادی جایگاهها تغییر داده و این جایگاهها مشکل اقتصادی دارند. حتی در فرودین ماه برای پرداخت حقوق کارگران و حق بیمه نیز با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند.
به گفته رییسی فرد، با وجود استمرار فعالیت جایگاههای سوخت اما هیچ استمهالی درباره پرداخت بیمه و مالیات برای آنها در نظر گرفته نشده است.
وی گفت: اگرچه برداشتن برخی محدودیتها از اول اردیبهشت ماه میتواند مصرف بنزین را افزایش دهد اما این موضوع خطرات جمعی افزایش بیماری را نیز به دنبال خواهد داشت و اگر مراعات انجام نشود، کرونا میتواند تداوم داشته باشد. به اعتقاد ما مسایل سلامت مردم مهمتر از فروش بنزین است.
وی افزود: در جایگاههای سوخت تمام تلاش خود را کردهایم تا ایمنی در برابر کرونا به طور کامل وجود داشته باشد و دراین مسیر جایگاههای سوخت به صورت مستمر ضدعفونی شده و ماسک و دستکش نیز در اختیار کارگران قرار دارد.
رییسیفرد با تاکید بر اینکه استفاده از پول نقد در جایگاههای سوخت کاهش داشته، گفت: نمیتوان حقوق شهروندان را خدشهدار کرد و اگر کسی میخواهد پول بنزین را نقدا پرداخت کند نمیتوان جلوی وی را گرفت.
به گفته رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی در این مدت به واسطه آنکه برخی از افراد برای سوختگیری از ماشین پیاده نمیشوند، بنزین دزدی افزایش پیدا کرده و افرادی بدون پرداخت پول بنزین فرار میکنند.
وی با اشاره به اینکه فروش جایگاههای سوخت کاهش فراوانی داشته، ادامه داد: با توجه به کاهش فروش و کاهش استفاده از پول نقد، نقدینگی در جایگاههای سوخت کاهش داشته است.
رییسی فرد افزود: فروش بنزین از اواسط اسفند ماه سال گذشته، 66 درصد کاهش پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: از آنجایی که جایگاههای سوخت حقالعملی کار میکنند، کاهش فروش، موقعیت اقتصادی جایگاهها تغییر داده و این جایگاهها مشکل اقتصادی دارند. حتی در فرودین ماه برای پرداخت حقوق کارگران و حق بیمه نیز با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند.
به گفته رییسی فرد، با وجود استمرار فعالیت جایگاههای سوخت اما هیچ استمهالی درباره پرداخت بیمه و مالیات برای آنها در نظر گرفته نشده است.
وی گفت: اگرچه برداشتن برخی محدودیتها از اول اردیبهشت ماه میتواند مصرف بنزین را افزایش دهد اما این موضوع خطرات جمعی افزایش بیماری را نیز به دنبال خواهد داشت و اگر مراعات انجام نشود، کرونا میتواند تداوم داشته باشد. به اعتقاد ما مسایل سلامت مردم مهمتر از فروش بنزین است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها