حال و روز پمپ بنزینهای تهران در روزهای کرونایی
پدال نیوز: معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در منطقه تهران گفت: در حال حاضر جایگاه های عرضه سوخت در استان تهران چندین مرتبه در طول روز ضدعفونی می شوند و دیگر نباید دغدغه ای برای انتقال ویروس در پمپ بنزین ها وجود داشته باشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سعید برخوردار با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای جهادی، مساجد، شهرداری در طرح ضدعفونی جایگاه های سوخت مشارکت می کنند، اظهار کرد: تقریبا یک بسیج عمومی در سطح استان به طور مستمر عملیات ضدعفونی جایگاه ها را انجام می دهند و این مساله به جایی رسیده که حتی نگرانی در مورد آسیب به تجهیزات و سامانه مطرح شده است.
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از این موضوع نیز تاکید شده که از محلول هایی که استاندارد خاصی دارند استفاده شود، تصریح کرد: در پی اقدامات انجام شده به نظر می رسد که اکنون در استان تهران مشکلی در جایگاه های سوخت وجود ندارد و نباید دیگر جایگاه ها را به عنوان پایگاه اصلی انتقال ویروس کرونا معرفی کرد.
معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران منطقه تهران با بیان اینکه در حال حاضر جایگاه ها مکلف هستند تا وسایل ضدعفونی را خریداری کنند و به طور مستمر عملیات ضد عفونی را انجام دهند، گفت: علاوه بر این گروه های جهادی و دستگاه های دیگر نیز در این امر کمک رسان هستند و شرکت نیز چون تصمیم قاطع در این موضوع دارد، کار ضدعفونی را به طور جدی دنبال می کند.
برخوردار با تاکید بر اینکه در حال حاضر بر اساس اطلاعات موجود تمام مجاری عرضه روزانه سه تا چهار مرتبه ضد عفونی می شوند، اظهار کرد: تمامی تدابیر لازم برای جایگاه ها اندیشیده شده و مهم ترین هدف ما، حفظ سلامت کارکنان و مردم است و در این رابطه هر اقدام دیگری که لازم باشد را انجام خواهیم داد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از این موضوع نیز تاکید شده که از محلول هایی که استاندارد خاصی دارند استفاده شود، تصریح کرد: در پی اقدامات انجام شده به نظر می رسد که اکنون در استان تهران مشکلی در جایگاه های سوخت وجود ندارد و نباید دیگر جایگاه ها را به عنوان پایگاه اصلی انتقال ویروس کرونا معرفی کرد.
معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران منطقه تهران با بیان اینکه در حال حاضر جایگاه ها مکلف هستند تا وسایل ضدعفونی را خریداری کنند و به طور مستمر عملیات ضد عفونی را انجام دهند، گفت: علاوه بر این گروه های جهادی و دستگاه های دیگر نیز در این امر کمک رسان هستند و شرکت نیز چون تصمیم قاطع در این موضوع دارد، کار ضدعفونی را به طور جدی دنبال می کند.
برخوردار با تاکید بر اینکه در حال حاضر بر اساس اطلاعات موجود تمام مجاری عرضه روزانه سه تا چهار مرتبه ضد عفونی می شوند، اظهار کرد: تمامی تدابیر لازم برای جایگاه ها اندیشیده شده و مهم ترین هدف ما، حفظ سلامت کارکنان و مردم است و در این رابطه هر اقدام دیگری که لازم باشد را انجام خواهیم داد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها