ابتلای 35 نفر در مترو تهران به کرونا/ افزایش 40 درصدی مسافران مترو
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه روز گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر از طریق مترو جابجا شده اند گفت: حجم مسافران نسبت به هفته گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران درباره آمار مسافران و وضعیت ترافیکی در ایستگاههای مترو از روز گذشته تاکنون اظهار داشت: روز گذشته بیش از 300 هزار مسافر از طریق مترو تهران جابجا شدهاند که البته این آمار نسبت به قبل از شیوع کرونا که تعداد مسافران و بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر بود اندک است.
وی با اشاره به اینکه از 300 هزار مسافر روز گذشته در متروی تهران حدود 100 تا 150 نفر از آنها کسانی بودند که هفتههای قبل از آن نیز با مترو تردد کردهاند، گفت: 100 هزار نفر از مسافران روز پیش کسانی بودند که تقریباً برای نخستین بار در سال جاری از مترو استفاده کرده بودند.
مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه تعداد مسافران مترو نسبت به هفته گذشته 30 تا 40 درصد افزایش یافته است، گفت: شرکت مترو از 100 درصد ناوگان خود برای جابجایی مسافران استفاده کرده و هر تعداد قطار در ناوگان داشته برای این موضوع در نظر گرفتهایم.
نوبخت تاکید کرد: مسافران حتماً فاصله اجتماعی خود با دیگران را به ویژه در ایستگاههای تقاطعی که جمعیت بیشتری دارد رعایت کنند تا از این طریق بتوان جهت پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و جلوگیری کرد.
وی با اشاره به اینکه مترو تهران بیش از 8 هزار و 400 پرسنل دارد، گفت: تا هفته گذشته حدود 35 نفر در شرکت مترو مبتلا به کرونا شده بودند که وضعیت آنها در حال حاضر رو به بهبود است.
وی با اشاره به اینکه از 300 هزار مسافر روز گذشته در متروی تهران حدود 100 تا 150 نفر از آنها کسانی بودند که هفتههای قبل از آن نیز با مترو تردد کردهاند، گفت: 100 هزار نفر از مسافران روز پیش کسانی بودند که تقریباً برای نخستین بار در سال جاری از مترو استفاده کرده بودند.
مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه تعداد مسافران مترو نسبت به هفته گذشته 30 تا 40 درصد افزایش یافته است، گفت: شرکت مترو از 100 درصد ناوگان خود برای جابجایی مسافران استفاده کرده و هر تعداد قطار در ناوگان داشته برای این موضوع در نظر گرفتهایم.
نوبخت تاکید کرد: مسافران حتماً فاصله اجتماعی خود با دیگران را به ویژه در ایستگاههای تقاطعی که جمعیت بیشتری دارد رعایت کنند تا از این طریق بتوان جهت پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و جلوگیری کرد.
وی با اشاره به اینکه مترو تهران بیش از 8 هزار و 400 پرسنل دارد، گفت: تا هفته گذشته حدود 35 نفر در شرکت مترو مبتلا به کرونا شده بودند که وضعیت آنها در حال حاضر رو به بهبود است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها