کد خبر:
۱۲۲۱۶۵ ۱۱:۲۰
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
آغاز فعالیت زنجیره خودروسازی
پدال نیوز: روز گذشته زنجیره خودروسازی کشور فعالیت خود در سال ۹۹ را بعد از گذشت یک هفته از اتمام تعطیلات نوروزی آغاز کرد.....
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از دنیای اقتصاد : روز گذشته زنجیره خودروسازی کشور فعالیت خود در سال ۹۹ را بعد از گذشت یک هفته از اتمام تعطیلات نوروزی آغاز کرد، این در شرایطی است که در اواخر ایام نوروز و با تشدید شیوع ویروس کرونا مدیران شرکتهای قطعهساز از آغاز به کار دوباره خطوط تولید ابراز نگرانی کردند و خواستار فعالیت زنجیره خودروسازی از ابتدای اردیبهشتماه بودند. قطعهسازان حتی به وزیر صمت نامه نوشتند و در خواست خود را مطرح کردند، اما با این درخواست موافقت نشد.
با این حال بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا بخش تولید و صنعت از جمله زنجیره خودروسازی کشور باید فعالیت خود را از دیروز آغاز میکردند. آنطور که از شرکتهای خودروساز خبر میرسد آنها با ۳۰ درصد نیروی کار فعالیت خود را در سال جدید آغاز کردهاند. البته خودروسازان در شرایط کنونی کشور اقداماتی را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خطوط تولید در دستور کار قرار دادند. به گفته یکی از مدیران شرکتهای خودروساز تبسنجی کارکنان در مبادی ورودی، تغییر ساعات کاری به گونهای که زمان ناهار از برنامه کاری نیروهای شرکتهای خودروساز حذف شود، تحویل بستههای بهداشتی به پرسنل شامل ژل ضدعفونی، دستکش و ماسک از جمله اقدامات پیشگیرانهای است که خودروسازان در دستور کار قرار داده بودند. برخی شنیدهها حاکی است این برنامه تا پایان اردیبهشتماه ادامه خواهد داشت. در همین حین از شرکتهای قطعه ساز نیز خبر میرسد که این شرکتها فعالیت خود را بهطور محدود آغاز کردهاند. در حالیکه زنجیره خودروسازی فعالیت خود را آغاز کرده است اما به نظر میرسد روند نزولی تولید که از بهمنماه آغاز شد و در اسفند نیز تداوم داشت همچنان با توجه به رعایتهای پروتکلهای بهداشتی در خطوط تولید، ادامه دار باشد.
با این حال بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا بخش تولید و صنعت از جمله زنجیره خودروسازی کشور باید فعالیت خود را از دیروز آغاز میکردند. آنطور که از شرکتهای خودروساز خبر میرسد آنها با ۳۰ درصد نیروی کار فعالیت خود را در سال جدید آغاز کردهاند. البته خودروسازان در شرایط کنونی کشور اقداماتی را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خطوط تولید در دستور کار قرار دادند. به گفته یکی از مدیران شرکتهای خودروساز تبسنجی کارکنان در مبادی ورودی، تغییر ساعات کاری به گونهای که زمان ناهار از برنامه کاری نیروهای شرکتهای خودروساز حذف شود، تحویل بستههای بهداشتی به پرسنل شامل ژل ضدعفونی، دستکش و ماسک از جمله اقدامات پیشگیرانهای است که خودروسازان در دستور کار قرار داده بودند. برخی شنیدهها حاکی است این برنامه تا پایان اردیبهشتماه ادامه خواهد داشت. در همین حین از شرکتهای قطعه ساز نیز خبر میرسد که این شرکتها فعالیت خود را بهطور محدود آغاز کردهاند. در حالیکه زنجیره خودروسازی فعالیت خود را آغاز کرده است اما به نظر میرسد روند نزولی تولید که از بهمنماه آغاز شد و در اسفند نیز تداوم داشت همچنان با توجه به رعایتهای پروتکلهای بهداشتی در خطوط تولید، ادامه دار باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش