رزرو صندلی اتوبوس دربستی
جزئیات اجرای فاصلهگذاری اجتماعی در اتوبوسها
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوسهای پایتخت را که از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه اجرایی میشود، تشریح کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ محمود ترفع ، درخصوص جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی که از شنبه در اتوبوسهای پایتخت اجرایی میشود گفت: از آنجایی که از روز شنبه۲۳ فروردین ماه بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا باید «دو سوم» کارکنان در محل کار خود حاضر باشند، تمهیدات خاصی برای پوشش حمل و نقل عمومی علی الخصوص اتوبوسها اندیشیده شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه از روز شنبه هیچیک از اتوبوسهای پایتخت در پارکنیگها متوقف نخواهد بود و ناوگان اتوبوسرانی علی الخصوص خطوط بی آرتی فعال خواهند بود گفت: البته سعی کردیم با وجود کمبود امکانات و وقت، اتوبوسها را علامت گذاری کنیم.
وی با بیان اینکه از روز شنبه مسافران با علامتهایی بر روی صندلیهای اتوبوس مواجه می شوند گفت: بر روی صندلیهای ۲تایی، تنها یک نفر میتواند بنشیند و صندلی خالی نیز با علامت مشخص می شود؛ همچنین در کف اتوبوسها علامتی نصب خواهد شد که مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کند.
ترفع افزود: البته اینگونه اقدامات پیش نیازهایی لازم دارد و در تمام دنیا پروتکلهایی برای عدم خروج مردم از خانه مصوب شده است و تنها افرادی که مجبوردند، از خانه خارج می شوند چراکه اگر قرار باشد مانند روزهای قبل از شیوع کرونا مردم به خیابانها بیایند و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، قطعا شاهد ازدحام جمعیت خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با دعوت از مردم برای رعایت فاصلهگذاری اجتماعی در اتوبوسهای پایتخت گفت: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و اگر اتوبوس، دارای مسافران زیادی بود، از سوار شدن به آن خودداری کنند، اما دقت داشته باشید ما قوه قهریه نداریم و تنها می توانیم با اتکا به تعهد مردم، این طرح را اجرایی کنیم.
ترفع در مورد اجرای طرح رزرو صندلی، با تاکید بر اینکه این طرح برای اتوبوسهای حمل و نقل عمومی نیست، گفت: این طرح برای ناوگان اتوبوسرانی نیست، بلکه یک استارتاپ، اپلیکیشنی را به نام «به همراه» طراحی کرده که مردم در صورتی که مایل نباشند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، می توانند با در اختیار گرفتن یک مینی بوس یا اتوبوس خصوصی دربستی، با درج مبداء و مقصد خود، از صندلیهای این مینی بوسها و اتوبوسهای دربستی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در این اپلیکیشن، از اتوبوس و مینی بوسهای دربستی که معمولا برای سرویس کارکنان ادارات فعالند، استفاده میشود گفت: به هیچ عنوان این اپلیکیشن در اتوبوسهای شرکت واحد، کاربرد ندارد.
وی افزود: با رزرو صندلی این اتوبوسها، از تراکم جمعیت جلوگیری می شود چراکه در یک اتوبوس با ظرفیت ۳۰ صندلی، تنها ۱۵ نفر سوار میشوند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه از روز شنبه هیچیک از اتوبوسهای پایتخت در پارکنیگها متوقف نخواهد بود و ناوگان اتوبوسرانی علی الخصوص خطوط بی آرتی فعال خواهند بود گفت: البته سعی کردیم با وجود کمبود امکانات و وقت، اتوبوسها را علامت گذاری کنیم.
وی با بیان اینکه از روز شنبه مسافران با علامتهایی بر روی صندلیهای اتوبوس مواجه می شوند گفت: بر روی صندلیهای ۲تایی، تنها یک نفر میتواند بنشیند و صندلی خالی نیز با علامت مشخص می شود؛ همچنین در کف اتوبوسها علامتی نصب خواهد شد که مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کند.
ترفع افزود: البته اینگونه اقدامات پیش نیازهایی لازم دارد و در تمام دنیا پروتکلهایی برای عدم خروج مردم از خانه مصوب شده است و تنها افرادی که مجبوردند، از خانه خارج می شوند چراکه اگر قرار باشد مانند روزهای قبل از شیوع کرونا مردم به خیابانها بیایند و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، قطعا شاهد ازدحام جمعیت خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با دعوت از مردم برای رعایت فاصلهگذاری اجتماعی در اتوبوسهای پایتخت گفت: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و اگر اتوبوس، دارای مسافران زیادی بود، از سوار شدن به آن خودداری کنند، اما دقت داشته باشید ما قوه قهریه نداریم و تنها می توانیم با اتکا به تعهد مردم، این طرح را اجرایی کنیم.
ترفع در مورد اجرای طرح رزرو صندلی، با تاکید بر اینکه این طرح برای اتوبوسهای حمل و نقل عمومی نیست، گفت: این طرح برای ناوگان اتوبوسرانی نیست، بلکه یک استارتاپ، اپلیکیشنی را به نام «به همراه» طراحی کرده که مردم در صورتی که مایل نباشند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، می توانند با در اختیار گرفتن یک مینی بوس یا اتوبوس خصوصی دربستی، با درج مبداء و مقصد خود، از صندلیهای این مینی بوسها و اتوبوسهای دربستی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در این اپلیکیشن، از اتوبوس و مینی بوسهای دربستی که معمولا برای سرویس کارکنان ادارات فعالند، استفاده میشود گفت: به هیچ عنوان این اپلیکیشن در اتوبوسهای شرکت واحد، کاربرد ندارد.
وی افزود: با رزرو صندلی این اتوبوسها، از تراکم جمعیت جلوگیری می شود چراکه در یک اتوبوس با ظرفیت ۳۰ صندلی، تنها ۱۵ نفر سوار میشوند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش