عضوشورای اسلامی شهر تهران:
اولین فوتیها در ناوگان حمل و نقل عمومی بود
پدال نیوز- یک عضوشورای اسلامی شهر تهران گفت: اولین فوتیها را در ناوگان حمل ونقل عمومی داشتیم، امروز در اتوبوسرانی ۴۰ نفر و در مترو ۳۵ نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، شهربانو امانی در جریان دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پس از سخنان فرمانده ستاد مبارزه با کرونا شهر تهران گفت: همه ما میدانیم که سال 98 سال بسیار سختی بود اما متأسفانه گزارشهای موجود میگوید امسال دریغ از پارسال است.
وی با بیان اینکه فرصت سوزی یکی از ضعفهای جدی مدیریت کشور است، گفت: ویروس کرونا مدیریت کشور را به یک مدیریت هماورد فراخواند و با توجه به اینکه جمعیت زیادی در تهران حضور دارند، کانون قدرت تصمیم گیر و تصمیم ساز نیز در تهران مستقر است و این کار ستاد فرماندهی کرونا در شهر تهران را سختتر میکند.
امانی با اشاره به اینکه میتوانستیم از فرصت دو هفتهای تعطیلات عید حداکثر استفاده را داشته باشیم، اظهار داشت: به دلایل متعدد مدیریتی بر روی کاغذ، ستاد فرماندهی، شما و وزارت بهداشت هستید اما هماهنگی و همراهی آن گونه که باید دیده نمیشود و با این آسیب جان وطن در خطر است و نمیدانم چه زمانی باید پاسخگو باشید.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به تلاش شورا برای تعطیلی مهمترین کانون انتقال ویروس کرونا که حمل و نقل عمومی است گفت: اما متأسفانه این امر مورد قبول قرار نگرفت و اولین فوتیها را در ناوگان حمل و نقل عمومی داشتیم. امروز در اتوبوسرانی 40 نفر و در مترو 35 نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا هستند.
وی با بیان اینکه فرصت سوزی یکی از ضعفهای جدی مدیریت کشور است، گفت: ویروس کرونا مدیریت کشور را به یک مدیریت هماورد فراخواند و با توجه به اینکه جمعیت زیادی در تهران حضور دارند، کانون قدرت تصمیم گیر و تصمیم ساز نیز در تهران مستقر است و این کار ستاد فرماندهی کرونا در شهر تهران را سختتر میکند.
امانی با اشاره به اینکه میتوانستیم از فرصت دو هفتهای تعطیلات عید حداکثر استفاده را داشته باشیم، اظهار داشت: به دلایل متعدد مدیریتی بر روی کاغذ، ستاد فرماندهی، شما و وزارت بهداشت هستید اما هماهنگی و همراهی آن گونه که باید دیده نمیشود و با این آسیب جان وطن در خطر است و نمیدانم چه زمانی باید پاسخگو باشید.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به تلاش شورا برای تعطیلی مهمترین کانون انتقال ویروس کرونا که حمل و نقل عمومی است گفت: اما متأسفانه این امر مورد قبول قرار نگرفت و اولین فوتیها را در ناوگان حمل و نقل عمومی داشتیم. امروز در اتوبوسرانی 40 نفر و در مترو 35 نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا هستند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها