مدیرعامل شرکت متروی تهران خبر داد؛
تبدیل دوباره ساختار متروی تهران به هلدینگ
پدال نیوز- علی امام از تصویب مجمع عمومی شرکت هلدینگ متروی تهران و حومه با ریاست شهردار تهران در روزهای پایانی سال گذشته خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از تصویب مجمع عمومی شرکت هلدینگ متروی تهران و حومه با ریاست شهردار تهران در اسفند 98 خبر داد و اظهار کرد: با ایجاد دوباره هلدینگ مترو درآمدهای مختلف در ساختار مترو در بخشهای ساخت و بهره برداری و نیز واگن سازی و مجتمعهای ایستگاهی یکپارچه شده و چنین هلدینگی میتواند بخش عمدهای از هزینههای ساخت و اداره مترو را عهده دار باشد.
او با اشاره به اینکه در دهه 80 شرکت مادر تخصصی در قالب 3 شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، شرکت توسعه مجتمعهای ایستگاهی و شرکت واگن سازی تهران وجود داشت، عنوان کرد: متاسفانه در ابتدای دهه 90 شرایط هلدینگی این مجموعه عملاً از هم پاشید و شرکتها هر یک به صورت جداگانه و مستقل زیر نظر معاونت حمل و نقل فعالیت کردند.
امام افزود: از آن پس هماهنگیهای لازم و تعامل زنجیروار در شرکت مترو از بین رفت؛ لذا با اجرایی شدن این اقدام مجموعه مترو دوباره در قالب یک هلدینگ و تحت مدیریت متحد در تعاملی کامل و نزدیکتر با یکدیگر اداره میشود تا بتوان بر اساس شعار سال جاری مبنی بر "جهش تولید" برنامه ریزیهای منسجم تری در حوزه ساخت و بهره برداری به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان تهرانی انجام داد.
او در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تبدیل دوباره ساختار متروی تهران به یک شرکت مادر تخصصی به صورت منظم، متحد و یکپارچه و با مدیریت محور اصلی مدیریت شهری پایتخت یعنی شهردار تهران بتوانیم دخل و خرج توسعه و اداره خطوط متروی تهران را در آینده نزدیک منطبق کرده و با سرعت و کیفیت بهتری به توسعه خطوط بپردازیم.
او با اشاره به اینکه در دهه 80 شرکت مادر تخصصی در قالب 3 شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، شرکت توسعه مجتمعهای ایستگاهی و شرکت واگن سازی تهران وجود داشت، عنوان کرد: متاسفانه در ابتدای دهه 90 شرایط هلدینگی این مجموعه عملاً از هم پاشید و شرکتها هر یک به صورت جداگانه و مستقل زیر نظر معاونت حمل و نقل فعالیت کردند.
امام افزود: از آن پس هماهنگیهای لازم و تعامل زنجیروار در شرکت مترو از بین رفت؛ لذا با اجرایی شدن این اقدام مجموعه مترو دوباره در قالب یک هلدینگ و تحت مدیریت متحد در تعاملی کامل و نزدیکتر با یکدیگر اداره میشود تا بتوان بر اساس شعار سال جاری مبنی بر "جهش تولید" برنامه ریزیهای منسجم تری در حوزه ساخت و بهره برداری به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان تهرانی انجام داد.
او در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تبدیل دوباره ساختار متروی تهران به یک شرکت مادر تخصصی به صورت منظم، متحد و یکپارچه و با مدیریت محور اصلی مدیریت شهری پایتخت یعنی شهردار تهران بتوانیم دخل و خرج توسعه و اداره خطوط متروی تهران را در آینده نزدیک منطبق کرده و با سرعت و کیفیت بهتری به توسعه خطوط بپردازیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش