تست کرونای 40 راننده اتوبوس مثبت شد
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد مسافران خبر داد و گفت: تست کرونای ۴۰ راننده اتوبوس مثبت بوده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، فارس نوشت: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد مسافران خبر داد و گفت: تست کرونای ۴۰ راننده اتوبوس مثبت بوده است.
محمود ترفع مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران، درباره آمار مسافران اتوبوس طی روز جاری در پایتخت اظهار داشت: در اوایل صبح امروز که ساعات کاری ادارات و شرکتها آغاز شد تعداد مسافران اتوبوس متاسفانه زیاد بود و ما با توجه به این مساله سر فاصله حرکت اتوبوسها را کاهش دادیم و اتوبوسهای بیشتری به برخی مسیرهای پرمسافر اعزام کردیم.
وی افزود: حمل و نقل عمومی تقاضا محور است و بر اساس آن تعداد اتوبوس و یا سرفاصله حرکتها تنظیم میشود و این موضوع فراکرونایی محسوب میشود.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران ادامه داد: از زمان بروز کرونا در تهران حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن مسافران اتوبوس کاهش یافته بود که البته صبح امروز شرایطی متفاوت وجود داشت و پیک مسافر داشتیم.
ترفع در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از رانندگان اتوبوس مبتلا به کرونا شدند، گفت: حدود ۴۰ راننده متاسفانه تست کرونای آنها مثبت بوده و دو نفر از این افراد جان خود را از دست دادهاند که البته صرفا نمیتوانیم تائید کنیم که این افراد کجا مبتلا به کرونا شدهاند و ممکن است در محیط کار و یا منزل درگیری این بیماری شده باشند.
محمود ترفع مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران، درباره آمار مسافران اتوبوس طی روز جاری در پایتخت اظهار داشت: در اوایل صبح امروز که ساعات کاری ادارات و شرکتها آغاز شد تعداد مسافران اتوبوس متاسفانه زیاد بود و ما با توجه به این مساله سر فاصله حرکت اتوبوسها را کاهش دادیم و اتوبوسهای بیشتری به برخی مسیرهای پرمسافر اعزام کردیم.
وی افزود: حمل و نقل عمومی تقاضا محور است و بر اساس آن تعداد اتوبوس و یا سرفاصله حرکتها تنظیم میشود و این موضوع فراکرونایی محسوب میشود.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران ادامه داد: از زمان بروز کرونا در تهران حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن مسافران اتوبوس کاهش یافته بود که البته صبح امروز شرایطی متفاوت وجود داشت و پیک مسافر داشتیم.
ترفع در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از رانندگان اتوبوس مبتلا به کرونا شدند، گفت: حدود ۴۰ راننده متاسفانه تست کرونای آنها مثبت بوده و دو نفر از این افراد جان خود را از دست دادهاند که البته صرفا نمیتوانیم تائید کنیم که این افراد کجا مبتلا به کرونا شدهاند و ممکن است در محیط کار و یا منزل درگیری این بیماری شده باشند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش