شرکت های حمل و نقلی تمایلی به افزایش قیمت بلیت ندارند
پدال نیوز: مدیرکل دفتر حملونقل مسافری سازمان راهداری و حملونقل جادهای گفت: شرکتهای حملونقلی با وجود داشتن مجوز برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز تمایلی به این کار ندارند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، داریوش باقر جوان با اشاره به شرایط موجود در کشور که به دلیل مقابله با ویروس کرونا، مردم سفرهای غیر ضروری خود را لغو گردهاند، گفت: آمارها کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصدی تردد اتوبوسهای بین شهری را نشان میدهند که این امر تمیکن مسافران از دستورات ستاد مقابله با کرونا است.
او توضیح داد: مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کردند به طوری که تردد مسافرتهای طولانی به صورت کامل به دلیل نبود مسافر در بازهای از زمان متوقف شده است.
باقر جوان یاد آور شد: پایانههای مسافری تقریبا از مسافر خالی شدهاند و مسافرتهای طولانی قطع شده که امیدواریم بعد از اتمام دوره ویروس کرونا مانند گذشته رونق بگیرد.
مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری تاکید کرد: ناوگان حملونقل در قالب ۲ بخش است که یک بخش آن درون استانی و بخش دیگر مربوط به ترددهای بین شهری است که ترددهای بین شهری و طولانی بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته، اما ترددهای و مسیرهای کوتاه حدود ۱۵ درصد کمتر شده است.
باقر جوان با بیان اینکه شرکتهای حملونقل همانند سالهای گذشته مجاز بودند ۲۵ اسفند تا۱۵ فرودین مبلغ بلیتها را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش دهند، اما امسال بر خلاف سالهای گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا میزان ترددها کاهش یافته و همین موضوع باعث شده با نرخ قبلی جابهجایی انجام شود.
مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری اظهار کرد: شرکتهای حملونقلی مجوز افزایش نرخ بلیت را دارند و آنها خود میتوانند تا ۱۵ فرودین قیمت را تغییر دهند، اما با این شرایط بعید است چنین کاری را انجام دهند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
او توضیح داد: مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کردند به طوری که تردد مسافرتهای طولانی به صورت کامل به دلیل نبود مسافر در بازهای از زمان متوقف شده است.
باقر جوان یاد آور شد: پایانههای مسافری تقریبا از مسافر خالی شدهاند و مسافرتهای طولانی قطع شده که امیدواریم بعد از اتمام دوره ویروس کرونا مانند گذشته رونق بگیرد.
مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری تاکید کرد: ناوگان حملونقل در قالب ۲ بخش است که یک بخش آن درون استانی و بخش دیگر مربوط به ترددهای بین شهری است که ترددهای بین شهری و طولانی بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته، اما ترددهای و مسیرهای کوتاه حدود ۱۵ درصد کمتر شده است.
باقر جوان با بیان اینکه شرکتهای حملونقل همانند سالهای گذشته مجاز بودند ۲۵ اسفند تا۱۵ فرودین مبلغ بلیتها را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش دهند، اما امسال بر خلاف سالهای گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا میزان ترددها کاهش یافته و همین موضوع باعث شده با نرخ قبلی جابهجایی انجام شود.
مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری اظهار کرد: شرکتهای حملونقلی مجوز افزایش نرخ بلیت را دارند و آنها خود میتوانند تا ۱۵ فرودین قیمت را تغییر دهند، اما با این شرایط بعید است چنین کاری را انجام دهند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها