فروش پمپ بنزینها 60 درصد کم شد
پدال نیوز: رئیس کانون جایگاه داران کشور از فعالیت ۲۴ ساعته و بدون وقفه جایگاههای سراسر کشور خبر داد و گفت: هم اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا و کاهش ترددها ۶۰ درصد از فروش جایگاهها کاهش پیدا کرده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، همایون صالحی گفت: حدود 6 هزار جایگاه سوخت شامل سوخت مایع و گاز در سراسر کشور فعال هستند که از این تعداد 3 هزار و 800 جایگاه به عرضه سوخت مایع اختصاص دارد که تمامی این جایگاهها به صورت 24 ساعته درحال خدمت رسانی به مردم هستند.
وی با بیان اینکه جایگاه داران در شرایط سختی از نظر شیوع ویروس کرونا بهسر میبرند و مجاری عرضه سوخت دومین مکان پرخطر از نظر شیوع ویروس کرونا محسوب میشود، افزود: باوجود همه این سختیها جایگاهها به صورت 24 ساعته باز بوده و خدمت رسانی به مردم بدون هیچ وقفهای ادامه دارد.
رئیس کانون جایگاه داران کشور با بیان اینکه هم اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا و کاهش ترددها 60 درصد از فروش جایگاهها کاهش پیدا کرده و همچنین اجرای پروتکلهای بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی کردن جایگاهها هزینههای اضافی به جایگاه داران تحمیل کرده است، گفت: باوجود تمامی این مشکلات هیچ جایگاهی در هیچ نقطهای از کشور تعطیل نشده و تمامی جایگاهها بدون وقفه در خدمت مردم هستند.
صالحی با تکذیب خبر برخی رسانهها مبنی بر تعطیلی جایگاهها ناشی از کاهش فروش و مشکلات شدید مالی افزود: کانون جایگاه داران کشور این خبر را به شدت رد کرده و به رسانهها توصیه میکند خبرها را از جایی بگیرند که جایگاه قانونی دارد و در زمینه جایگاه داران سوخت کانون تنها نهاد قانونی کشوری است که انتظار داریم رسانهها اطلاعات مورد نیاز خود را از این مجاری دریافت کنند.
وی با توصیه به مردم مبنی بر پر کردن باک خودروهای خود در مراجعه به جایگاهها گفت: به مردم توصیه میشود حتی الامکان از مراجعه مکرر به مجاری عرضه سوخت خودداری کنند و با پر کردن باک خودروهای خود سعی کنند این مراجعات را به حداقل برسانند.
رئیس کانون جایگاه داران کشور افزود: همچنین از مردم میخواهیم اگر امکان سوخت گیری توسط اپراتورهای جایگاهها وجود نداشت و به هر دلیلی خودشان اقدام به سوخت گیری کردند حتما از دستکش استفاده کنند و پس از انجام فرآیند سوخت گیری دستکشها را در محوطه جایگاهها رها نکنند و آن را در سطلهای تعبیه شده قرار دهند.
صالحی گفت: همچنین از مردم خواهش میکنیم از پرداخت وجه نقد به جایگاهها خودداری کنند و حتی الامکان هزینه سوخت خود را از طریق کارتهای بانکی پرداخت کنند تا مانع از انتشار هرچه بیشتر ویروس کرونا شویم.
وی در پایان با اشاره به مشکلات مالی عدیدهای که شیوع بیماری کرونا به جایگاه داران سوخت متحمل کرده، افزود: از دولت انتظار داریم در طرحهای حمایتی خود از مشاغل زیان دیده از شیوع بیماری کرونا جایگاههای سوخت را نیز مدنظر قرار دهند تا صاحبان این مشاغل که در تمامی لحظات سخت نظیر سیل، زلزله به مردم خدمت رسانی میکنند بیش از این تحت فشار قرار نگیرند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه جایگاه داران در شرایط سختی از نظر شیوع ویروس کرونا بهسر میبرند و مجاری عرضه سوخت دومین مکان پرخطر از نظر شیوع ویروس کرونا محسوب میشود، افزود: باوجود همه این سختیها جایگاهها به صورت 24 ساعته باز بوده و خدمت رسانی به مردم بدون هیچ وقفهای ادامه دارد.
رئیس کانون جایگاه داران کشور با بیان اینکه هم اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا و کاهش ترددها 60 درصد از فروش جایگاهها کاهش پیدا کرده و همچنین اجرای پروتکلهای بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی کردن جایگاهها هزینههای اضافی به جایگاه داران تحمیل کرده است، گفت: باوجود تمامی این مشکلات هیچ جایگاهی در هیچ نقطهای از کشور تعطیل نشده و تمامی جایگاهها بدون وقفه در خدمت مردم هستند.
صالحی با تکذیب خبر برخی رسانهها مبنی بر تعطیلی جایگاهها ناشی از کاهش فروش و مشکلات شدید مالی افزود: کانون جایگاه داران کشور این خبر را به شدت رد کرده و به رسانهها توصیه میکند خبرها را از جایی بگیرند که جایگاه قانونی دارد و در زمینه جایگاه داران سوخت کانون تنها نهاد قانونی کشوری است که انتظار داریم رسانهها اطلاعات مورد نیاز خود را از این مجاری دریافت کنند.
وی با توصیه به مردم مبنی بر پر کردن باک خودروهای خود در مراجعه به جایگاهها گفت: به مردم توصیه میشود حتی الامکان از مراجعه مکرر به مجاری عرضه سوخت خودداری کنند و با پر کردن باک خودروهای خود سعی کنند این مراجعات را به حداقل برسانند.
رئیس کانون جایگاه داران کشور افزود: همچنین از مردم میخواهیم اگر امکان سوخت گیری توسط اپراتورهای جایگاهها وجود نداشت و به هر دلیلی خودشان اقدام به سوخت گیری کردند حتما از دستکش استفاده کنند و پس از انجام فرآیند سوخت گیری دستکشها را در محوطه جایگاهها رها نکنند و آن را در سطلهای تعبیه شده قرار دهند.
صالحی گفت: همچنین از مردم خواهش میکنیم از پرداخت وجه نقد به جایگاهها خودداری کنند و حتی الامکان هزینه سوخت خود را از طریق کارتهای بانکی پرداخت کنند تا مانع از انتشار هرچه بیشتر ویروس کرونا شویم.
وی در پایان با اشاره به مشکلات مالی عدیدهای که شیوع بیماری کرونا به جایگاه داران سوخت متحمل کرده، افزود: از دولت انتظار داریم در طرحهای حمایتی خود از مشاغل زیان دیده از شیوع بیماری کرونا جایگاههای سوخت را نیز مدنظر قرار دهند تا صاحبان این مشاغل که در تمامی لحظات سخت نظیر سیل، زلزله به مردم خدمت رسانی میکنند بیش از این تحت فشار قرار نگیرند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها