در اولین روز اجرای طرح محدودیت تردد
صدور 250 برگ جریمه برای خودروهای متخلف در استان تهران
پدال نیوز: استاندار تهران با اشاره به پیگیری جدی طرح محدودیت تردد در استان تهران از صدور 250 برگ جریمه برای خودروهای متخلف در اولین روز اجرای طرح محدودیت تردد در استان خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، انوشیروان محسنی بندپی بعد از جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت تردد در استان تهران اظهار داشت: هدف از اجرای طرح محدودیت تردد، حذف ترددهای غیرضروری و اعمال سختگیری در ورودی و خروجیهای استان است.
وی ادامه داد: تا ساعت ۲۰ روز گذشته بر اساس دستورالعمل اجرایی از ادامه سفر ۱۸۵۰ وسیله نقلیه در سه نقطه آزادراه تهران-شمال، تهران- قم و جاده قدیم قم توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ ممانعت به عمل آمد، همچنین ۳۰۵۰ خودرو در محور فیروزکوه و دماوند برگشت داده شدند.
هیچ خودرویی در اولین روز اجرای طرح محدودیت تردد در استان تهران توقیف نشده است
استاندار تهران با اشاره به اجرای مستمر این طرح تصریح کرد: روز گذشته ۲۵۰ قبض جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است ضمن اینکه هیچ خودرویی توقیف نشده است.
محسنی بندپی با بیان اینکه ایمنسازی و توقف چرخه انتقال ویروس مهمترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا میباشد گفت: در استان تهران دستورالعمل طرح محدودیت تردد با نهایت دقت، مراقبت و با کیفیت اجرایی می شود.
راههای فرعی توسط فرمانداران و با هماهنگی نیروی انتظامی مدیریت میشود
وی همچنین عنوان کرد: این طرح در ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی میشود و راههای فرعی توسط فرمانداران و با هماهنگی نیروی انتظامی مدیریت میشود، البته در هفته اول که به شکل توصیهای از مردم خواسته شد که در خانه بمانند و به سفر نروند، اکثریت مردم همکاری داشتند و پیشبینی میشود با آگاهسازی، حساس سازی و تغییر رفتار مردم و اطلاعرسانی به موقع نسبت به خطرات ناشی از انتقال چرخه بیولوژیک این ویروس می توانیم امیدواری داشته باشیم که نیاز چندانی به محدود کردن راههای فرعی نباشد.
شرایط رفت و آمد برای کارمندان و کارگران تسهیل می شود
استاندار تهران در مورد تسهیل شرایط رفت و آمد برای کارمندان و کارگران افزود: جهت تسهیل شرایط برای کارمندان و کارگران واحدهای تولیدی که در تهران مشغول کار هستند و محل سکونت آنها جای دیگری است، روز چهارشنبه با دستگاه های اداری مکاتبه شده همچنین به واحدهای صنعتی و تولیدی اعلام کردیم که نحوه رفت و آمد کارگران و کارکنان خود را اعلام کنند.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی سپس تصریح کرد: از چند طریق روان سازی آمد و شد کارکنان دستگاه های اداری تهران که در اطراف تهران، البرز و یا سمنان ساکن هستند، صورت میگیرد بدین صورت که از دستگاه ها خواسته شده تا لیست چنین کارکنانی را همراه با کدملی و پلاک خودرو آنها اعلام کنند ضمن اینکه شهرداری اپلیکیشن سفربرگ را راه اندازی میکند تا افراد در سامانه ثبت نام کنند و با هماهنگی نیروی انتظامی تردد افراد تسهیل شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی ادامه داد: تا ساعت ۲۰ روز گذشته بر اساس دستورالعمل اجرایی از ادامه سفر ۱۸۵۰ وسیله نقلیه در سه نقطه آزادراه تهران-شمال، تهران- قم و جاده قدیم قم توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ ممانعت به عمل آمد، همچنین ۳۰۵۰ خودرو در محور فیروزکوه و دماوند برگشت داده شدند.
هیچ خودرویی در اولین روز اجرای طرح محدودیت تردد در استان تهران توقیف نشده است
استاندار تهران با اشاره به اجرای مستمر این طرح تصریح کرد: روز گذشته ۲۵۰ قبض جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است ضمن اینکه هیچ خودرویی توقیف نشده است.
محسنی بندپی با بیان اینکه ایمنسازی و توقف چرخه انتقال ویروس مهمترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا میباشد گفت: در استان تهران دستورالعمل طرح محدودیت تردد با نهایت دقت، مراقبت و با کیفیت اجرایی می شود.
راههای فرعی توسط فرمانداران و با هماهنگی نیروی انتظامی مدیریت میشود
وی همچنین عنوان کرد: این طرح در ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی میشود و راههای فرعی توسط فرمانداران و با هماهنگی نیروی انتظامی مدیریت میشود، البته در هفته اول که به شکل توصیهای از مردم خواسته شد که در خانه بمانند و به سفر نروند، اکثریت مردم همکاری داشتند و پیشبینی میشود با آگاهسازی، حساس سازی و تغییر رفتار مردم و اطلاعرسانی به موقع نسبت به خطرات ناشی از انتقال چرخه بیولوژیک این ویروس می توانیم امیدواری داشته باشیم که نیاز چندانی به محدود کردن راههای فرعی نباشد.
شرایط رفت و آمد برای کارمندان و کارگران تسهیل می شود
استاندار تهران در مورد تسهیل شرایط رفت و آمد برای کارمندان و کارگران افزود: جهت تسهیل شرایط برای کارمندان و کارگران واحدهای تولیدی که در تهران مشغول کار هستند و محل سکونت آنها جای دیگری است، روز چهارشنبه با دستگاه های اداری مکاتبه شده همچنین به واحدهای صنعتی و تولیدی اعلام کردیم که نحوه رفت و آمد کارگران و کارکنان خود را اعلام کنند.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی سپس تصریح کرد: از چند طریق روان سازی آمد و شد کارکنان دستگاه های اداری تهران که در اطراف تهران، البرز و یا سمنان ساکن هستند، صورت میگیرد بدین صورت که از دستگاه ها خواسته شده تا لیست چنین کارکنانی را همراه با کدملی و پلاک خودرو آنها اعلام کنند ضمن اینکه شهرداری اپلیکیشن سفربرگ را راه اندازی میکند تا افراد در سامانه ثبت نام کنند و با هماهنگی نیروی انتظامی تردد افراد تسهیل شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها