آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۲۰۹۹۱
۱۶:۲۶
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

واریز اولین مرحله سهمیه سوخت اعتباری وانت بارهای شهری

پدال نیوز- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه شناسایی وانت بارهای فعال در بخش حمل و نقل عمومی و تخصیص سهمیه عادلانه به آن ها از اولویتهای بخش حمل ونقل بار و مسافر شهری است، از واریز اولین مرحله سهمیه اعتباری مابه‌التفاوت قیمت بنزین برای وانت‌بارهای دارای پروانه فعالیت درون شهری خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، مهدی جمالی نژاد در این باره افزود: در این مرحله برای وانت‌بارهای تک سوز و دوگانه‌سوزی که تا انتهای بهمن ماه در سامانه مدیریت حمل بار درون‌شهری به نشانی utcms.ir با موفقیت ثبت‌نام کرده و اطلاعاتشان در مراحل صحت سنجی مورد تأیید واقع شد، سهمیه اضافی در قالب اعتبار ریالی به کارت‌بانکی ذینفع واریز شد.

وی در ادامه گفت: برای وانت‌بارهای پرمصرف تک سوز و دوگانه‌سوز به ترتیب معادل 150 و 130 لیتر و نیز برای وانت‌بارهای کم‌مصرف تک سوز و دوگانه‌سوز به ترتیب معادل 100 و 90 لیتر سهمیه اضافی به‌صورت اعتبار ریالی (هر لیتر معادل 15000 ریال) به کارت‌بانکی مالک یا راننده خودرو واریزشده است.

وی متذکر شد: این سهمیه‌های اعتباری تنها از طریق کارت‌بانکی وی و تنها برای پرداخت مابه‌التفاوت قیمت بنزین در دستگاه کارت‌خوان جایگاه‌های سوخت قابل‌استفاده است.

جمالی نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش مراجعات مردمی به شهرداری‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط برای جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس اضافه نمود: با توجه به تدابیر از پیش اندیشیده شده، تا ابتدای خرداد 99 مالکان وانت‌بارهای شهری برای دریافت سهمیه اعتباری اضافه نیازی به مراجعات حضوری نداشته و تنها کافی است از طریق اینترنت شخصی در سامانه UTCMS  ثبت‌نام نمایند.

وی افزود: از این تاریخ به بعد باید ضمن مراجعه به شهرداری و دریافت پروانه فعالیت و اشتغال معتبر، به ازای هر حمل بار خود از سامانه باربرگ، سند حمل بار روزانه و حقیقی دریافت کنند.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وی اضافه نمود: لازم به ذکر است سامانه باربرگ کاملاً الکترونیک بوده و در هر موقعیت جغرافیایی و بدون مراجعه به مکانی خاص، امکان دریافت باربرگ فراهم می‌باشد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در انتها با اشاره به لزوم یکپارچه سازی فرایندهای ساماندهی گفت: به منظور اجتناب از دوباره کاری رانندگان محترم، مکاتبات و هماهنگی هایی با وزارت صمت به منظور در نظر گرفتن ناوگان ساماندهی شده تحت اتحادیه های صنفی انجام شده که در صورت ارائه اطلاعات صحیح و کامل، این اطلاعات نیز به عنوان ساماندهی شده در نظر گرفته می‌شود. در ضمن امکان اعطای سهمیه بر اساس پیمایش حاصل از سفرهای موفق ثبت شده در شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند حمل بار نیز برای وانت های دارای پروانه فعالیت معتبر مهیاست.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو