هیچ پمپ بنزینی در کشور تعطیل نشده است
سهمیههای بنزین میسوزد؟
پدال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی گفت: هیچ پمپ بنزینی در هیچ نقطه کشور تعطیل نشده و اخباری که در خصوص تعطیل شدن پمپ بنزین در برخی شهرها و استانها در فضای مجازی آمده تماماً شایعه و کذب است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران اظهار کرد: تاکنون هیچ پمپ بنزینی در هیچ نقطهای از کشور به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده و در روزهای آینده نیز هیچ پمپبنزینی تعطیل نخواهد شد.
وی افزود: اگر شایعهای در فضای مجازی در خصوص تعطیلی پمپبنزینها در شهر یا استانی مطرح شده تماماً کذب است و هم اکنون سیستم توزیع فراوردههای نفتی از جمله بنزنی به صورت عادی و بدون هیچ گونه اختلالی در سراسر کشور در حال انجام است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی در پاسخ به این که خبری غیررسمی و بدون منبع بین مردم مطرح شده که ممکن است برای جلوگیری از تردد مردم سهمیههای سوخت ماه اسفند به ماه آینده انتقال نیابد و یا مصوبه ذخیره شش ماهه سهمیهها در کارتهای سوخت لغو شود، گفت: این خبر نیز شایعه است و هیچ تصمیمی یا ابلاغیهای مبنی بر منتقل نشدن سهمیه اسفند به ماه بعد وجود ندارد و همانطور که از گذشته مطرح شده سهمیههای سوخت تا شش ماه در کارتهای شخصی ذخیره میشود.
شایعاتی در فضای مجازی از سوی برخی افراد مطرح شده بود که ممکن است پمپهای بنزین در طی روزهای آینده تعطیل شود و یا این که سهمیههای بنزین در پایان اسفندماه خواهد سوخت که طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی تمامی این گفتها و اخبار بدون منبع انتشار یافته در فضای مجازی تنها یک شایعه بیاساس است و توزیع بنزین همچنان بدون وقفه و اختلال در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
وی افزود: اگر شایعهای در فضای مجازی در خصوص تعطیلی پمپبنزینها در شهر یا استانی مطرح شده تماماً کذب است و هم اکنون سیستم توزیع فراوردههای نفتی از جمله بنزنی به صورت عادی و بدون هیچ گونه اختلالی در سراسر کشور در حال انجام است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی در پاسخ به این که خبری غیررسمی و بدون منبع بین مردم مطرح شده که ممکن است برای جلوگیری از تردد مردم سهمیههای سوخت ماه اسفند به ماه آینده انتقال نیابد و یا مصوبه ذخیره شش ماهه سهمیهها در کارتهای سوخت لغو شود، گفت: این خبر نیز شایعه است و هیچ تصمیمی یا ابلاغیهای مبنی بر منتقل نشدن سهمیه اسفند به ماه بعد وجود ندارد و همانطور که از گذشته مطرح شده سهمیههای سوخت تا شش ماه در کارتهای شخصی ذخیره میشود.
شایعاتی در فضای مجازی از سوی برخی افراد مطرح شده بود که ممکن است پمپهای بنزین در طی روزهای آینده تعطیل شود و یا این که سهمیههای بنزین در پایان اسفندماه خواهد سوخت که طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی تمامی این گفتها و اخبار بدون منبع انتشار یافته در فضای مجازی تنها یک شایعه بیاساس است و توزیع بنزین همچنان بدون وقفه و اختلال در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها