مردم در هر بار سوختگیری، باک خود را پر کنند
پدال نیوز: عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران کشور با بیان اینکه مردم در هر بار سوختگیری، باک خود را پر کنند، گفت: فروش جایگاه ها 50 درصد کاهش یافته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ ابراهیم بعاجی با بیان این که بخشنامه اخیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی مبنی بر انجام فرآیند سوختگیری توسط اپراتورهای جایگاهها قابل اجرا نیست گفت: از آن جا که نیروی انسانی حاضر در جایگاهها کم است و هر چهار نازل توسط یک اپراتور مدیریت میشود بنابراین امکان سوختگیری همزمان چهار نازل توسط یک کارگر عملا امکان پذیر نیست و این امر موجب اتلاف وقت مردم میشود.
عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران کشور با بیان این که انجام فرآیند سوختگیری توسط اپراتورهای جایگاهها نیازمند اضافه کردن نیروی انسانی جدید است گفت: از آنجا که به دلیل شیوع بیماری کرونا فروش جایگاهها تا ۵۰ درصد کاهش یافته و این مساله صاحبان جایگاهها را در تامین هزینههای جاری و حقوق کارگران ناتوان ساخته است امکان اضافه کردن نیروی انسانی جدید در چنین شرایطی وجود ندارد.
بعاجی افزود: پیشنهاد ما این است که دولت و شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی دستکش و مواد ضدعفونی را در اختیار جایگاهها قرار دهد تا مردم با رعایت اصول بهداشتی خود اقدام به سوختگیری کنند.
وی گفت: با این کار هم مشکل کمبود نیروی انسانی در جایگاهها حل خواهد شد و هم از شیوع بیماری کرونا جلوگیری خواهد شد.
عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران کشور همچنین از مردم خواست دستکشهای مصرفی خود را پس از انجام فرآیند سوختگیری در سطلهای تعبیه شده قرار دهند و آن را در محوطه جایگاهها رها نکنند.
منبع: مهر
عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران کشور با بیان این که انجام فرآیند سوختگیری توسط اپراتورهای جایگاهها نیازمند اضافه کردن نیروی انسانی جدید است گفت: از آنجا که به دلیل شیوع بیماری کرونا فروش جایگاهها تا ۵۰ درصد کاهش یافته و این مساله صاحبان جایگاهها را در تامین هزینههای جاری و حقوق کارگران ناتوان ساخته است امکان اضافه کردن نیروی انسانی جدید در چنین شرایطی وجود ندارد.
بعاجی افزود: پیشنهاد ما این است که دولت و شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی دستکش و مواد ضدعفونی را در اختیار جایگاهها قرار دهد تا مردم با رعایت اصول بهداشتی خود اقدام به سوختگیری کنند.
وی گفت: با این کار هم مشکل کمبود نیروی انسانی در جایگاهها حل خواهد شد و هم از شیوع بیماری کرونا جلوگیری خواهد شد.
عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران کشور همچنین از مردم خواست دستکشهای مصرفی خود را پس از انجام فرآیند سوختگیری در سطلهای تعبیه شده قرار دهند و آن را در محوطه جایگاهها رها نکنند.
منبع: مهر
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش