تبدیل 26 هزار خودرو بنزینی به گازسوز
پدال نیوز: معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از افزایش مصرف سوخت CNG خبر داد و گفت: براساس آمار هفته گذشته میزان مصرف ...
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از افزایش مصرف سوخت CNG خبر داد و گفت: براساس آمار هفته گذشته میزان مصرف CNG معادل ۲۴.۴ میلیون مترمکعب در روز بوده که این عدد نسبت به گذشته افزایش یافته است.
حمید قاسمی ده چشمه در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل اینکه عمده مصرفکنندگان سوخت CNG، تاکسیها و وانت بارها هستند؛ میزان مصرف این فرآورده نفتی نسبت به گذشته نه تنها کاهش نیافته، بلکه افزایش نیز داشته است؛ چرا که این دسته از افراد برای درآمدزایی از خودروهای خود استفاده میکنند.
وی با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیری بر میزان مصرف CNG در کشور نداشته است، تصریح کرد: در حال حاضر تبدیل خودروهای بنزینسوز به گازسوز را آغاز کردهایم و در قالب دو برنامه تبدیل کارگاهی منظم و کارخانهای این برنامهها را پیش میبریم.
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با بیان اینکه تاکنون ۲۶ هزار تبدیل کارخانهای و کارگاهی انجام شده که میزان تبدیلهای کارخانهای بسیار کمتر بوده است، افزود: حدود ۳۰۰۰ تبدیل کارخانهای انجام شده است و برنامههای متعددی را برای افزایش تبدیل خودروها به گازسوز در نظر گرفتهایم.
قاسمی ده چشمه با اشاره به اقداماتی که در جایگاههای CNG برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است نیز گفت: تمامی اپراتورها موظف هستند نسبت به سوختگیری خودروهای متقاضی اقدام کنند و برای این موضوع اجبار در نظر گرفتهایم. علاوه بر این جایگاهها به دستکش و مواد ضدعفونی نیز تجهیز شده است.
حمید قاسمی ده چشمه در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل اینکه عمده مصرفکنندگان سوخت CNG، تاکسیها و وانت بارها هستند؛ میزان مصرف این فرآورده نفتی نسبت به گذشته نه تنها کاهش نیافته، بلکه افزایش نیز داشته است؛ چرا که این دسته از افراد برای درآمدزایی از خودروهای خود استفاده میکنند.
وی با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیری بر میزان مصرف CNG در کشور نداشته است، تصریح کرد: در حال حاضر تبدیل خودروهای بنزینسوز به گازسوز را آغاز کردهایم و در قالب دو برنامه تبدیل کارگاهی منظم و کارخانهای این برنامهها را پیش میبریم.
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با بیان اینکه تاکنون ۲۶ هزار تبدیل کارخانهای و کارگاهی انجام شده که میزان تبدیلهای کارخانهای بسیار کمتر بوده است، افزود: حدود ۳۰۰۰ تبدیل کارخانهای انجام شده است و برنامههای متعددی را برای افزایش تبدیل خودروها به گازسوز در نظر گرفتهایم.
قاسمی ده چشمه با اشاره به اقداماتی که در جایگاههای CNG برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است نیز گفت: تمامی اپراتورها موظف هستند نسبت به سوختگیری خودروهای متقاضی اقدام کنند و برای این موضوع اجبار در نظر گرفتهایم. علاوه بر این جایگاهها به دستکش و مواد ضدعفونی نیز تجهیز شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها