مشکلات جدید جایگاه داران پس از شیوع ویروس کرونا
پدال نیوز: رییس انجمن شرکت های زنجیرهای توزیع فرآورده های نفتی از افزایش زمان سوخت گیری و ایجاد صف های طولانی به دلیل سوخت گیری اپراتورها خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، ناصر رییسی فرد با اشاره به وضعیت سوخت رسانی در روزهای گذشته اظهار کرد: با وجود کمبود مواد ضدعفونی و دستکشهای یکبار مصرف، این تجهیزات توسط صاحبان جایگاه تامین میشود و مسوولان این بخش تا کنون خدماتی به جایگاه داران ارائه نکرده اند.
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی تصریح کرد:ضدعفونی جایگاهها و نازلهای بنزین در حال انجام است و کارکنان نیز با رعایت مسائل پیشگیرانه به افزایش ایمنی در بخش کمک میکنند.
وی افزود:سوخت گیری توسط اپراتورها به دلیل ایجاد صف طولانی در جایگاه با اعتراضهایی همراه بوده و برخی از مالکان نیز که خود اقدام به سوخت گیری میکنند به آنها دستکش یکبار مصرف داده میشود.
به گفته وی، افزایش قیمت سوخت وسوخت گیری توسط اپراتورها میزان بنزین دزدی را افزایش داده است و متاسفانه به دلیل ضعف قوانین باز پس گیری سوخت از فرد متخلف بسیار سخت است و هزینه بنزین دزدی از جیب جایگاه دار و کارگر تامین میشود.
رئیسی فرد عنوان کرد: هر سکو یک اپراتور به همراه چهار نازل است و سوخت گیری توسط اپراتور نیاز به نیم ساعت زمان دارد که برخی از رانندگان خود اقدام به سوخت گیری میکنند.
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی ابراز کرد: صفهای طولانی در جایگاه سوخت پس از سهمیه بندی افزایش یافته و سوخت گیری توسط اپراتورها این موضوع را تجدید کروه است.
وی ادامه داد: جایگاه داران با زیان انباشت فراوانی مواجه هستند و تامین مواد ضدعفونی با قیمت گزاف مشکلات فراوانی برای فعالان این حوزه ایجاد کرده است.
منبع: میزان
انتهای پیام/
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی تصریح کرد:ضدعفونی جایگاهها و نازلهای بنزین در حال انجام است و کارکنان نیز با رعایت مسائل پیشگیرانه به افزایش ایمنی در بخش کمک میکنند.
وی افزود:سوخت گیری توسط اپراتورها به دلیل ایجاد صف طولانی در جایگاه با اعتراضهایی همراه بوده و برخی از مالکان نیز که خود اقدام به سوخت گیری میکنند به آنها دستکش یکبار مصرف داده میشود.
به گفته وی، افزایش قیمت سوخت وسوخت گیری توسط اپراتورها میزان بنزین دزدی را افزایش داده است و متاسفانه به دلیل ضعف قوانین باز پس گیری سوخت از فرد متخلف بسیار سخت است و هزینه بنزین دزدی از جیب جایگاه دار و کارگر تامین میشود.
رئیسی فرد عنوان کرد: هر سکو یک اپراتور به همراه چهار نازل است و سوخت گیری توسط اپراتور نیاز به نیم ساعت زمان دارد که برخی از رانندگان خود اقدام به سوخت گیری میکنند.
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی ابراز کرد: صفهای طولانی در جایگاه سوخت پس از سهمیه بندی افزایش یافته و سوخت گیری توسط اپراتورها این موضوع را تجدید کروه است.
وی ادامه داد: جایگاه داران با زیان انباشت فراوانی مواجه هستند و تامین مواد ضدعفونی با قیمت گزاف مشکلات فراوانی برای فعالان این حوزه ایجاد کرده است.
منبع: میزان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش