توزیع پمپ ضدعفونی کننده میان جایگاه داران CNG
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اختصاص و تحویل ۲۲ پمپ ضد عفونی کننده به همراه مواد، لباس، چکمه و ماسک به تمامی جایگاهداران سوخت CNG خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، حمیدرضا تحصیلی اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس با دستور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهردار تهران، همهی سازمانها و شرکتها موظف شدند هر روز، تمام مکانهای مرتبط با مردم و پرسنل را ضد عفونی کنند.
وی با تأکید بر این که بلافاصله پس از اعلام دستور فوق، شرکت ساماندهی صنایع شهر 40 دستگاه سمپاش و مهپاش تهیه کرد، ادامه داد: این تجهیزات میان سه ساختمان شرکت ساماندهی صنایع شهر در گاندی، آیتالله سعیدی و حکیمیه توزیع شد تا روزانه ضد عفونی، گندزدایی و انگل زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.
تحصیلی ادامه داد: دو دستگاه سمپاش ثابت نیز به بازارهای حکیمیه و جنتآباد که پذیرای هزاران نفر از شهروندان در روزهای پایانی سال است، برای ضد عفونی روزانه تحویل داده شد.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اضافه کرد: به دلیل استفاده شهروندان از جایگاههای سوخت CNG، پیمانکاران با تحویل وسایل مورد نیاز، موظف شدند روزی سه تا چهار بار ضد عفونی و انگل زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: در همین راستا روزانه پنج کارمند رسمی با پنج دستگاه موتورسیکلت به این جایگاهها نظارت میکنند، این در حالی است که معاون مربوطه و مدیرعامل نیز، جداگانه بر این مهم نظارت دارند.
تحصیلی گفت:برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقداماتی همچون نصب ظروف حاوی مواد ضد عفونی کننده در آسانسورها و درب ورودیها، توزیع مایع ضد عفونی کننده به تمامی پرسنل برای منزل، کاهش نیمی از کارمندان، ضد عفونی کیوسکهای گل، مطبوعات و خودروهای حمل حیوانات در دو نوبت در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.
وی با تأکید بر این که بلافاصله پس از اعلام دستور فوق، شرکت ساماندهی صنایع شهر 40 دستگاه سمپاش و مهپاش تهیه کرد، ادامه داد: این تجهیزات میان سه ساختمان شرکت ساماندهی صنایع شهر در گاندی، آیتالله سعیدی و حکیمیه توزیع شد تا روزانه ضد عفونی، گندزدایی و انگل زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.
تحصیلی ادامه داد: دو دستگاه سمپاش ثابت نیز به بازارهای حکیمیه و جنتآباد که پذیرای هزاران نفر از شهروندان در روزهای پایانی سال است، برای ضد عفونی روزانه تحویل داده شد.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اضافه کرد: به دلیل استفاده شهروندان از جایگاههای سوخت CNG، پیمانکاران با تحویل وسایل مورد نیاز، موظف شدند روزی سه تا چهار بار ضد عفونی و انگل زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: در همین راستا روزانه پنج کارمند رسمی با پنج دستگاه موتورسیکلت به این جایگاهها نظارت میکنند، این در حالی است که معاون مربوطه و مدیرعامل نیز، جداگانه بر این مهم نظارت دارند.
تحصیلی گفت:برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقداماتی همچون نصب ظروف حاوی مواد ضد عفونی کننده در آسانسورها و درب ورودیها، توزیع مایع ضد عفونی کننده به تمامی پرسنل برای منزل، کاهش نیمی از کارمندان، ضد عفونی کیوسکهای گل، مطبوعات و خودروهای حمل حیوانات در دو نوبت در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها