اجرای طرح سهیل در محدوده بازار تهران
پدال نیوز- شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح سهیل در محدوده بازار تهران خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، علی محمد سعادتی در مورد اجرای این طرح با بیان اینکه سالیان سال است که در خیابان "خیام" شاهد نابسامانی در تردد هستیم که این وضعیت در روزهای پایانی سال شدت می یابد گفت: در روزهای پایانی سال، حجم زیادی از وانت بارها در این خیابان تردد می کنند و شاهد پارک دوبله خودروها، پارک سه گانه،توقف در محل های نامناسب و حتی توقف در وسط خیابان برای تخلیه یا بارگیری هستیم.
وی با بیان اینکه از آنجایی که این تخلفات و نابسامانی در خیابان خیام به وفور رخ می دهد بعضا عوامل پلیس نیز از برخورد قاطع با آنها باز می مانند افزود: برهمین اساس معمولا در خیابان خیام از میدان محمدیه تا چهارراه گلوبندک شاهد آشفتگی ترافیکی ناشی از بی انضباطی خودروها هستیم که در راستای حل این مشکل طرح سهیل با کمک پلیس و از طریق دوربین های کنترلی و نظارت تصویری در حال انجام است.
سعادتی افزود: در طرح سهیل، ماموران پلیس با استفاده از ظرفیت دوربین های نظارت تصویری اقدام به شناسایی خودروهای متخلف می کنند و بلافاصله از طریق سامانه به رانندگان متخلف پیامک ارسال خواهد شد که اجرای این طرح تاثیر خوبی در کاهش تخلفات در این حوزه داشته است.
شهردار منطقه 12 با بیان اینکه اجرای این طرح در کاهش ترافیک این محدوده تاثیر گذار بوده است چراکه رانندگان بدون رویت پلیس، پیامک جریمه خود را دریافت می کنند، ادامه داد: اساسا اگر بتوانیم به صورت هوشمند و مکانیزه نسبت به مدیریت ترافیک اقدام کنیم، میتوانیم در مدت زمان کوتاه با نابسامانی بیشتر برخورد کنیم.
به گفته سعادتی اجرای این طرح در خیابان خیام به صورت پایلوت است و اگر دستاوردهای این طرح موفقیت آمیز باشد قطعا از این روش برای کنترل سایر محدوده ها استفاده خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه از آنجایی که این تخلفات و نابسامانی در خیابان خیام به وفور رخ می دهد بعضا عوامل پلیس نیز از برخورد قاطع با آنها باز می مانند افزود: برهمین اساس معمولا در خیابان خیام از میدان محمدیه تا چهارراه گلوبندک شاهد آشفتگی ترافیکی ناشی از بی انضباطی خودروها هستیم که در راستای حل این مشکل طرح سهیل با کمک پلیس و از طریق دوربین های کنترلی و نظارت تصویری در حال انجام است.
سعادتی افزود: در طرح سهیل، ماموران پلیس با استفاده از ظرفیت دوربین های نظارت تصویری اقدام به شناسایی خودروهای متخلف می کنند و بلافاصله از طریق سامانه به رانندگان متخلف پیامک ارسال خواهد شد که اجرای این طرح تاثیر خوبی در کاهش تخلفات در این حوزه داشته است.
شهردار منطقه 12 با بیان اینکه اجرای این طرح در کاهش ترافیک این محدوده تاثیر گذار بوده است چراکه رانندگان بدون رویت پلیس، پیامک جریمه خود را دریافت می کنند، ادامه داد: اساسا اگر بتوانیم به صورت هوشمند و مکانیزه نسبت به مدیریت ترافیک اقدام کنیم، میتوانیم در مدت زمان کوتاه با نابسامانی بیشتر برخورد کنیم.
به گفته سعادتی اجرای این طرح در خیابان خیام به صورت پایلوت است و اگر دستاوردهای این طرح موفقیت آمیز باشد قطعا از این روش برای کنترل سایر محدوده ها استفاده خواهیم کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش