مدیر طرح سیانجی مطرح کرد
هوشمند سازی جایگاههای سی ان جی
پدال نیوز: مدیر طرح سیانجی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفت از هوشمند سازی جایگاههای سی ان جی از ابتدای سال ۹۹ خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، حسن قلیپور با اشاره به آخرین وضعیت طرح گاز سوز کردن رایگان خودروهای عمومی اظهار کرد: مناقصه طرح تبدیل خودروهای گازسوز انجام شده و با تلاشهای صورت گرفته روال اداری مناقصه طرح هوشمندسازی جایگاههای سی ان جی نیز در دست اجرا است و در صورت تکمیل از سوخت گیری خودروهای گازسوز غیرمجاز جلوگیری خواهد شد.
مدیر طرح سیانجی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفت تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا و کاهش ساعات اداری دستگاههای دولتی شرایط را برای تعویق این طرح به وجود آورده، اما در تلاش هستیم که پیمانکاران این طرح را در سال ۹۸ انتخاب کنیم و آغاز طرح به احتمال فراوان از سال آینده خواهد بود.
وی افزود: مالکان خودور برای گازسوز کردن وسیله حمل و نقل خود حتما به واحدهای مجاز مراجعه کنند و برای دریافت گواهی سلامت، سامانه اطلاعات جامع خودروهای گازسوز کشور آماده معرفی واحدهای مجاز برای ارائه خدمات است.
گفتنی است؛ با مصوبه شورای اقتصاد به وزارت نفت برای گازسوز کردن یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی باری و مسافری که فعالیت حمل و نقل را انجام میدهند و از محل صرفهجویی حاصله و صادرات این صرفهجویی به صورت رایگان این خودروها گازسوز خواهند شد.
با افزایش قیمت بنزین در آبان ۹۸، تقاضا برای گاز سوز کردن خودرو افزایش یافته که این موضوع علاوه بر کاهش مصرف بنزین شرایط را به سمت استفاده از سوخت پاک فراهم کرده است.
به گفته مسولان ذی ربط میزان مصرف گاز همزمان با سهمیه بندی رشد محسوسی داشته است و به رقم ۲۴ میلیون متر مکعب در روز رسیده است.
منبع: میزان
انتهای پیام/
مدیر طرح سیانجی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفت تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا و کاهش ساعات اداری دستگاههای دولتی شرایط را برای تعویق این طرح به وجود آورده، اما در تلاش هستیم که پیمانکاران این طرح را در سال ۹۸ انتخاب کنیم و آغاز طرح به احتمال فراوان از سال آینده خواهد بود.
وی افزود: مالکان خودور برای گازسوز کردن وسیله حمل و نقل خود حتما به واحدهای مجاز مراجعه کنند و برای دریافت گواهی سلامت، سامانه اطلاعات جامع خودروهای گازسوز کشور آماده معرفی واحدهای مجاز برای ارائه خدمات است.
گفتنی است؛ با مصوبه شورای اقتصاد به وزارت نفت برای گازسوز کردن یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی باری و مسافری که فعالیت حمل و نقل را انجام میدهند و از محل صرفهجویی حاصله و صادرات این صرفهجویی به صورت رایگان این خودروها گازسوز خواهند شد.
با افزایش قیمت بنزین در آبان ۹۸، تقاضا برای گاز سوز کردن خودرو افزایش یافته که این موضوع علاوه بر کاهش مصرف بنزین شرایط را به سمت استفاده از سوخت پاک فراهم کرده است.
به گفته مسولان ذی ربط میزان مصرف گاز همزمان با سهمیه بندی رشد محسوسی داشته است و به رقم ۲۴ میلیون متر مکعب در روز رسیده است.
منبع: میزان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها