کاهش 70 درصدی استفاده شهروندان از مترو
پدال نیوز- مشاور شهردار تهران با اشاره به اینکه درباره تردد در شهر تنها تصمیم گیر شهرداری تهران نیست، گفت: ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیرنده است البته خوشحال هستیم که حدود ۷۰ درصد استفاده از مترو در پایتخت کاهش پیدا کرده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، غلامحسین محمدی در نخستین نشست خبری گزارش عملکرد شهرداری تهران برای مقابله با کروناویروس که امروز به صورت مجازی برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره مواد ضدعفونیکننده گفت: موادی که در اتوبوسرانی و مترو استفاده میشود برای گندزدایی سطوح پایه کلر هستند که طبق هماهنگی که با وزارت بهداشت انجام و به اندازه کافی تهیه شده است. برخی از پتروشیمیها هم به صورت رایگان این مواد را در اختیار شهرداری قرار دادند.
وی درباره توزیع ماسک و مواد ضدعفونیکننده در سطح شهر، توضیح داد: چنین سیاستی به ما ابلاغ نشده است. وزارت بهداشت امکاناتی را فراهم کرده که از طریق فروشگاههای شهروند و میادین میوه و تره بار با هزینههای کمی مواد ضدعفونی را در اختیار مردم قرار دهیم. شاید ضدعفونی شهرها چندان موثر نباشد اما اخباری داریم که ممکن است این کار با هماهنگی نیروهای نظامی انجام شود.
مشاور شهردار تهران با اشاره به دورکاری کارکنان شهرداری تهران هم گفت: 30 تا 50 درصد سازمان شهرداری تهران به تناسب تصمیم گیری که میشود کاهش ساعت کاری دارند. خط قرمز ما سلامت مردم است اگر بهره وری تا حدودی کاهش پیدا کند به دلیل اینکه سلامت کارکنان و مردم عزیز برای ما مهم است. حتماً اقدامات لازم را در خصوص دورکاری کارکنان و اقدامات دیگر را در صورت نیاز انجام میدهیم. ضمن اینکه تلاش شده بخشهای عملیاتی شهرداری که یومیه شهر را اداره میکنند فعالیتهای با مشکل انجام نشود.
محمدی گفت: درباره تردد در شهر تنها تصمیم گیر ما نستیم، ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیرنده است البته خوشحال هستیم که حدود 70 درصد استفاده از مترو کاهش پیدا کرده است.
وی درباره توزیع ماسک و مواد ضدعفونیکننده در سطح شهر، توضیح داد: چنین سیاستی به ما ابلاغ نشده است. وزارت بهداشت امکاناتی را فراهم کرده که از طریق فروشگاههای شهروند و میادین میوه و تره بار با هزینههای کمی مواد ضدعفونی را در اختیار مردم قرار دهیم. شاید ضدعفونی شهرها چندان موثر نباشد اما اخباری داریم که ممکن است این کار با هماهنگی نیروهای نظامی انجام شود.
مشاور شهردار تهران با اشاره به دورکاری کارکنان شهرداری تهران هم گفت: 30 تا 50 درصد سازمان شهرداری تهران به تناسب تصمیم گیری که میشود کاهش ساعت کاری دارند. خط قرمز ما سلامت مردم است اگر بهره وری تا حدودی کاهش پیدا کند به دلیل اینکه سلامت کارکنان و مردم عزیز برای ما مهم است. حتماً اقدامات لازم را در خصوص دورکاری کارکنان و اقدامات دیگر را در صورت نیاز انجام میدهیم. ضمن اینکه تلاش شده بخشهای عملیاتی شهرداری که یومیه شهر را اداره میکنند فعالیتهای با مشکل انجام نشود.
محمدی گفت: درباره تردد در شهر تنها تصمیم گیر ما نستیم، ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیرنده است البته خوشحال هستیم که حدود 70 درصد استفاده از مترو کاهش پیدا کرده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها