سقف سهمیه بنزین وانت بارها مشخص شد
پدال نیوز: با ساماندهی ناوگان وانت بارها و ارائه کارت هوشمند سقف ارائه بنزین به مالکان این خودروها مشحص شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، با اعلام سهمیه بندی وانت بارها مالکان این خودرو نسبت به کمبود سهمیه گلایههای فراوانی داشتند و در همین خصوص سازمان راهداری در راستای ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهرهبرداری و تردد وانت بارها در جادههای برون شهری، دستورالعملهای مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار را با سیاست تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار خود قرار داده است.
در راستای این سیاست و سهمیه بندی بنزین مقرر شده از بهمن ماه سوخت وانتبارها بر اساس پیمایش به آنها تعلق گیرد و بر اساس بارنامه محاسبه شده و میزان آن اختصاص یابد. پس رانندگان برای دریافت کارت هوشمند برای خود و ناوگانشان باید به ادارات راهداری استانها و شهرستانها مراجعه کرده و نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.
سقف سهمیه سوخت وانت بارها ۱۲۰۰ لیتر است
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با اشاره به آخرین وضعیت سهمیه سوخت وانت بارها اظهار کرد: سهمیه سوخت برای وانتهای کم مصرف و پرمصرف هر کدام به ترتیب ماهانه ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته شده، اما سهمیه دیگری نیز برای وانت بارها در نظر گرفته شده است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران تصریح کرد: در صورت پیمایش بیشتر وانت بارها و نیاز به سوخت بیشتر، با ثبت پیماش وانت بارها در سازمان حمل و نقل راهداری کشور، مابه التفاوت بنزین سهمیهای و آزاد تا سقف ۱۲۰۰ لیتر در ماه به صورت اعتباری در کارت سوخت آنها واریز خواهد شد.
منبع: میزان
انتهای پیام/
در راستای این سیاست و سهمیه بندی بنزین مقرر شده از بهمن ماه سوخت وانتبارها بر اساس پیمایش به آنها تعلق گیرد و بر اساس بارنامه محاسبه شده و میزان آن اختصاص یابد. پس رانندگان برای دریافت کارت هوشمند برای خود و ناوگانشان باید به ادارات راهداری استانها و شهرستانها مراجعه کرده و نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.
سقف سهمیه سوخت وانت بارها ۱۲۰۰ لیتر است
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با اشاره به آخرین وضعیت سهمیه سوخت وانت بارها اظهار کرد: سهمیه سوخت برای وانتهای کم مصرف و پرمصرف هر کدام به ترتیب ماهانه ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته شده، اما سهمیه دیگری نیز برای وانت بارها در نظر گرفته شده است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران تصریح کرد: در صورت پیمایش بیشتر وانت بارها و نیاز به سوخت بیشتر، با ثبت پیماش وانت بارها در سازمان حمل و نقل راهداری کشور، مابه التفاوت بنزین سهمیهای و آزاد تا سقف ۱۲۰۰ لیتر در ماه به صورت اعتباری در کارت سوخت آنها واریز خواهد شد.
منبع: میزان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها