کد خبر:
۱۱۹۴۴۲ ۱۲:۲۱
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
مدیرعامل ایران خودرو:
تولید خودروی گازسوز افزایش مییابد
پدال نیوز- مدیرعامل ایرانخودرو در همایش موتورهای درونسوز گفت: هدفگذاری کردیم میزان تولید خودروهای گازسوز در سال ۹۹ افزایش یابد و بهه ۲۶ درصد از کل تولیدات ایرانخودرو برسد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از گسترش نیوز ، فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایرانخودرو گفت: در حوزه تحولات محیط کلان باید به استانداردهای جهانی اشاره کرد. وضعیت انتشار گازهای آلاینده به 2 برابر در جهان رشد کرده است.وی ادامه داد: 20 میلیون خودرو در کشور رفت و آمد میکند. ما باید حرکتی در زمینه نوسازی خودروها انجام دهیم. حاضریم در این قضیه نقشآفرینی داشته باشیم. از سال 2015 سرعت مجموعه اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتشار گازهای آلاینده بیشتر شده است. در سال 2020 هنوز 85 درصد از سوخت مورد استفاده در خودروها مربوط به سوختهای فسیلی است. البته باید به موضوع خودروهای برقی و هیبریدی توجه کرد.
مقیمی اظهار کرد: در کشور نیز سهم قابل توجهی از سوخت مورد استفاده فسیلی است. یکی از رویکردهای ایرانخودرو تغییر رویکرد و حرکت به سمت استفاده از سوخت گاز بود. در سال 1399 هدفگذاری کردیم که 26 درصد خودروها گازسوز باشند.
وی گفت: در بحث برقیسازی اقداماتی را انجام دادهایم. المانها را یکی پس از دیگری را وارد کردهایم و حتی فرمان برقی به خودروها وارد شده است. کار تحقیقاتی موتور 3 سیلندر نیز شروع شده و در تلاش هستیم به نتیجه برسیم.مدیرعامل ایرانخودرو اشاره کرد: عدم تناسب برخی استانداردهای با شرایط محیطی یکیاز چالشهای اساسی خودروسازان است. شیب تند تغییرات استانداردها باعث شده به مشکل بخوریم و باید این موارد متناسبسازی شود. در حوزه زیرساختها نیز مشکل وجود دارد که این قضیه به خودروسازان مربوط نمیشود.
وی در پایان اشاره کرد: ما در سه حوزه هم کوچکسازی هم برقیسازی و هم سوخت کم کربن اقداماتی انجام دادیم. 4 مسیر در این راه تعیین کردیم و قدمهایی برداشتیم. نقشه راه موتور ایرانخودرو در هیات مدیره این شرکت به تصویب رسیده است. یکی از این موارد مربوط به افزایش ظرفیت تولید موتورهای گازسوز است.
مقیمی اظهار کرد: در کشور نیز سهم قابل توجهی از سوخت مورد استفاده فسیلی است. یکی از رویکردهای ایرانخودرو تغییر رویکرد و حرکت به سمت استفاده از سوخت گاز بود. در سال 1399 هدفگذاری کردیم که 26 درصد خودروها گازسوز باشند.
وی گفت: در بحث برقیسازی اقداماتی را انجام دادهایم. المانها را یکی پس از دیگری را وارد کردهایم و حتی فرمان برقی به خودروها وارد شده است. کار تحقیقاتی موتور 3 سیلندر نیز شروع شده و در تلاش هستیم به نتیجه برسیم.مدیرعامل ایرانخودرو اشاره کرد: عدم تناسب برخی استانداردهای با شرایط محیطی یکیاز چالشهای اساسی خودروسازان است. شیب تند تغییرات استانداردها باعث شده به مشکل بخوریم و باید این موارد متناسبسازی شود. در حوزه زیرساختها نیز مشکل وجود دارد که این قضیه به خودروسازان مربوط نمیشود.
وی در پایان اشاره کرد: ما در سه حوزه هم کوچکسازی هم برقیسازی و هم سوخت کم کربن اقداماتی انجام دادیم. 4 مسیر در این راه تعیین کردیم و قدمهایی برداشتیم. نقشه راه موتور ایرانخودرو در هیات مدیره این شرکت به تصویب رسیده است. یکی از این موارد مربوط به افزایش ظرفیت تولید موتورهای گازسوز است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها