شهروندان به پارکبان ها پول ندهند
پدال نیوز: رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران فعالیت پارکبان ها را غیر قانونی دانست و گفت که شهروندان نباید به افرادی که به عنوان پارکبان از آنها وجه نقد مطالبه می کنند، پول بدهند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، با وجود اعلام چندباره مسئولان شهرداری و پلیس در خصوص ممنوعیت فعالیت پارکبانان اما هنوز در برخی معابر بعضی افراد با عنوان «پارکبان» فعالیت می کنند و از شهروندان در ازای جای پارک، هزینه می گیرند.
محمد علیخانی اظهار کرد: ما اصلا پارکبان نداریم و فعالیت افرادی با این عنوان در شهر غیر قانونی است.
وی یادآور شد که با مصوبه شورای شهر، پارکبان جمع شده و اگر در منطقه ای حضور دارند، شهروندان نباید پول بدهند.
علیخانی تاکید کرد: ما پیش از این غیر قانونی بودن فعالیت این افراد با اعلام کرده ایم و حتی به شهرداری تهران نامه زده و در این خصوص تذکر داده ایم.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد که وقتی شهرداری شهر را رها کند، صد تا صاحب پیدا می کند؛ مغازه دارها که پیت و چهارپایه می گذارند و شهر را می گیرند و کلانتری هم پارکبان می گذارد.
وی با اشاره به حضور پارکبان ها در برخی مناطق از جمله منطقه 19 شهرداری تهران گفت: این موضوع از سوی کلانتری انجام شده و توجیه می کنند که چون امنیت نیست، به خاطر ایجاد امنیت و حافظت از خودرو شهروندان، پارکبان مستقر کرده اند.
علیخانی تاکید کرد که این اقدام غیر قانونی است و قانونی نداریم که بر اساس آن کلانتری ها برای پارک حاشیه ای، پارکبان بگذارند.
وی با بیان اینکه پارک حاشیه ای قانون و تعرفه دارد و قانون مشخص کرده است ک پول آن باید به خزانه واریز شود و حساب و کتاب دارد، گفت: این اقدام در حال حاضر غیرقانونی است.
رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این خصوص شهرداری مقصر است چرا که شهر را رها کرده و خودش در این خصوص اقدامی نکرده است و در چنین شرایطی ایجاد حق می شود و دیگران شهر را تصاحب می کنند.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
محمد علیخانی اظهار کرد: ما اصلا پارکبان نداریم و فعالیت افرادی با این عنوان در شهر غیر قانونی است.
وی یادآور شد که با مصوبه شورای شهر، پارکبان جمع شده و اگر در منطقه ای حضور دارند، شهروندان نباید پول بدهند.
علیخانی تاکید کرد: ما پیش از این غیر قانونی بودن فعالیت این افراد با اعلام کرده ایم و حتی به شهرداری تهران نامه زده و در این خصوص تذکر داده ایم.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد که وقتی شهرداری شهر را رها کند، صد تا صاحب پیدا می کند؛ مغازه دارها که پیت و چهارپایه می گذارند و شهر را می گیرند و کلانتری هم پارکبان می گذارد.
وی با اشاره به حضور پارکبان ها در برخی مناطق از جمله منطقه 19 شهرداری تهران گفت: این موضوع از سوی کلانتری انجام شده و توجیه می کنند که چون امنیت نیست، به خاطر ایجاد امنیت و حافظت از خودرو شهروندان، پارکبان مستقر کرده اند.
علیخانی تاکید کرد که این اقدام غیر قانونی است و قانونی نداریم که بر اساس آن کلانتری ها برای پارک حاشیه ای، پارکبان بگذارند.
وی با بیان اینکه پارک حاشیه ای قانون و تعرفه دارد و قانون مشخص کرده است ک پول آن باید به خزانه واریز شود و حساب و کتاب دارد، گفت: این اقدام در حال حاضر غیرقانونی است.
رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این خصوص شهرداری مقصر است چرا که شهر را رها کرده و خودش در این خصوص اقدامی نکرده است و در چنین شرایطی ایجاد حق می شود و دیگران شهر را تصاحب می کنند.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش