با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی؛
ضرورت افزایش پایگاه های امداد جاده ای در استان مرکزی
پدال نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی بر ضرورت افزایش پایگاه های امداد جاده ای اورژانس و هلال احمر در این استان با توجه به در پیش بودن نوروز و سفرهای نوروزی تاکید کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر ، علی زندی فر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طبق آمار، سرعت متوسط خودروها در محورهای استان مرکزی بالاتر از میانگین کشوری است و برای کاهش و کنترل سرعت در جادههای استان، سیستم سنجش سرعت متوسط توسط دوربینهای کنترل سرعت در حال راهاندازی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی افزود: در حال حاضر این سیستم در محور آزادراه ساوه- همدان فعال شده و زمینه راهاندازی آن در آزادراه ساوه- تهران نیز در حال بررسی است.
زندی فر همچنین بر ضرورت افزایش پایگاههای امداد جادهای اورژانس و هلالاحمر در محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: ضرورت استفاده از ظرفیت امداد هوایی در جادههای استان مورد تاکید است و برنامهریزیهای لازم به منظور اعزام بالگردهای امدادی از اراک، قم و تهران برای امدادرسانی به حادثهدیدگان تصادفات رانندگی در جادههای استان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 46 دوربین سرعتسنج در جادههای استان نصب شده است اما متأسفانه در برخی از محورها با سرقت ملزومات دوربینها مواجه هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه میزان سرعت متوسط خودروها و فوت در صحنه تصادف در جادههای استان بالا است، افزایش پایگاههای امداد جادهای اورژانس و هلالاحمر تا قبل از تعطیلات نوروزی در دستور کار استان قرار گرفته است.
گفتنی است، طی 9 ماهه سال جاری 172 میلیون تردد در جادههای استان به ثبت رسیده است که این رقم در سال گذشته 165 میلیون تردد بوده و استان مرکزی از نظر تلفات تصادفات جادهای رتبه نهم کشور را دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی افزود: در حال حاضر این سیستم در محور آزادراه ساوه- همدان فعال شده و زمینه راهاندازی آن در آزادراه ساوه- تهران نیز در حال بررسی است.
زندی فر همچنین بر ضرورت افزایش پایگاههای امداد جادهای اورژانس و هلالاحمر در محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: ضرورت استفاده از ظرفیت امداد هوایی در جادههای استان مورد تاکید است و برنامهریزیهای لازم به منظور اعزام بالگردهای امدادی از اراک، قم و تهران برای امدادرسانی به حادثهدیدگان تصادفات رانندگی در جادههای استان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 46 دوربین سرعتسنج در جادههای استان نصب شده است اما متأسفانه در برخی از محورها با سرقت ملزومات دوربینها مواجه هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه میزان سرعت متوسط خودروها و فوت در صحنه تصادف در جادههای استان بالا است، افزایش پایگاههای امداد جادهای اورژانس و هلالاحمر تا قبل از تعطیلات نوروزی در دستور کار استان قرار گرفته است.
گفتنی است، طی 9 ماهه سال جاری 172 میلیون تردد در جادههای استان به ثبت رسیده است که این رقم در سال گذشته 165 میلیون تردد بوده و استان مرکزی از نظر تلفات تصادفات جادهای رتبه نهم کشور را دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها