نحوه تخصیص سهمیه بنزین به موسسات آموزش رانندگی
پدال نیوز: مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت:کسانی که در موسسات تعلیم رانندگی فعالیت میکنند و تاکنون سهمیه سوختی برای فعالیت خود دریافت نکردهاند، میتوانند با مراجعه به صنف مربوطه پیگیر این موضوع شوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، شهرام رضایی با اشاره به سهمیه بنزین آژانسها گفت: درحال حاضر آژانسها و تاکسیهای تلفنی زیر نظر صنف هستند و این صنفها نیز زیر نظر وزارت صمت است و از این طریق اطلاعات فعالان آژانسها و تاکسیهای تلفنی به وزارت کشور ارسال میشود.
او ادامه داد: در اوایل دی امسال برای ۳۰ هزار راننده آزانس سهمیه بنزین واریز شد که احتمالا صنف مربوطه تأیید کرده که این خودروها مثلا به میزان ۲۰۰ لیتر پیمایش داشتهاند البته قرار شده که دو ماه به صنف مربوط به فعالیت رانندگان آژانس فرصت داده شود که سامانهای برای خود ایجاد کنند.
مدیر برنامهریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی بیان کرد: در واقع در حال حاضر هر شخصی که در آژانس و تاکسی تلفنی کار میکند و تاکنون سهمیه سوختی برای فعالیت خود دریافت نکرده است باید با مراجعه به صنف خود، پیگیر این موضوع شود که نامش در لیستی که به وزارت کشور ارسال میشود، قرار گیرد.
رضایی اضافه کرد:برای واریز سهمیه سوخت قرار است لیستی از سوی صنف به وزارت کشور و از سپس به وزارت نفت ارسال شود و سهمیههایی به افراد حاضر در این لیست ها، به همان صورت که در یک نوبت واریز و پرداخت شود.
مدیر برنامهریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت:این شرکت مجری سهمیه بندی بنزین است و آنچه به رانندگان آژانس در یک نوبت تخصیص پیدا کرده است بر اساس لیستی وزارت کشور بوده پس هر نوع پیگیری باید از طریق صنف و از وزارت کشور صورت گیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
او ادامه داد: در اوایل دی امسال برای ۳۰ هزار راننده آزانس سهمیه بنزین واریز شد که احتمالا صنف مربوطه تأیید کرده که این خودروها مثلا به میزان ۲۰۰ لیتر پیمایش داشتهاند البته قرار شده که دو ماه به صنف مربوط به فعالیت رانندگان آژانس فرصت داده شود که سامانهای برای خود ایجاد کنند.
مدیر برنامهریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی بیان کرد: در واقع در حال حاضر هر شخصی که در آژانس و تاکسی تلفنی کار میکند و تاکنون سهمیه سوختی برای فعالیت خود دریافت نکرده است باید با مراجعه به صنف خود، پیگیر این موضوع شود که نامش در لیستی که به وزارت کشور ارسال میشود، قرار گیرد.
رضایی اضافه کرد:برای واریز سهمیه سوخت قرار است لیستی از سوی صنف به وزارت کشور و از سپس به وزارت نفت ارسال شود و سهمیههایی به افراد حاضر در این لیست ها، به همان صورت که در یک نوبت واریز و پرداخت شود.
مدیر برنامهریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت:این شرکت مجری سهمیه بندی بنزین است و آنچه به رانندگان آژانس در یک نوبت تخصیص پیدا کرده است بر اساس لیستی وزارت کشور بوده پس هر نوع پیگیری باید از طریق صنف و از وزارت کشور صورت گیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها