آخرین جزئیات تکمیل کنارگذر جنوبی تهران
پدال نیوز: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالأنبیا با بیان اینکه اگر پیشنهادی برای ورود به آزادراه تهران-شمال داشته باشیم، امکان بررسی وجود دارد، گفت: دو قطعه از آزادراه چهار قطعهای کنارگذر جنوبی تهران تا پایان امسال افتتاح میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سعید محمد درباره آخرین جزئیات تکمیل کنارگذر جنوبی تهران اظهار داشت: این پروژه پیشرفت مناسبی دارد، دو قطعه از این آزادراه چهار قطعهای از تقاطع اتوبان قم تا سه راه چرمشهر تا پایان امسال افتتاح میشود.
وی اضافه کرد: همچنین طی هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی دو قطعه دیگر نیز از آبیک تا اتوبان قم، در نیمه اول سال آینده به بهرهبرداری میرسد.
* اگر پیشنهاد ورود به آزادراه تهران-شمال باشد، امکان بررسی وجود دارد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالأنبیا درباره احتمال همکاری قرارگاه سازندگی خاتمالأنبیا برای ساخت منطقه 3 آزادراه تهران-شمال به عنوان سختترین منطقه این آزادراه از نظر صعبالعبور و کوهستانی بودن، اظهار داشت: پیش از این قرارگاه خاتم در دورهای وارد آزادراه تهران - شمال شد، از قرارگاه خواستند، ورود کند و متولی شود، موافقتنامههایی امضاء شد، حتی تجهیز کارگاه را هم قرارگاه انجام داد، اما با جابهجایی دولت، تصمیمات عوض شد.
محمد ادامه داد: قرارگاه خاتم بنا به دلایلی از آزادراه تهران-شمال خارج شد، خساراتی هم بابت تجهیز کارگاه در آزادراه متحمل شد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالأنبیا بیان کرد: امروز هم به هر حال بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی در این پروژه فعال هستند و بنیاد متولی است، ما برنامهای برای ورود به آزادراه تهران-شمال شامل اجرا و سرمایهگذاری تا الان نداشتهایم، درخواستی هم تا به امروز نداشتهایم، اما اگر پیشنهادی وجود داشته باشد، امکان بررسی وجود دارد.
منبع: فارس
وی اضافه کرد: همچنین طی هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی دو قطعه دیگر نیز از آبیک تا اتوبان قم، در نیمه اول سال آینده به بهرهبرداری میرسد.
* اگر پیشنهاد ورود به آزادراه تهران-شمال باشد، امکان بررسی وجود دارد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالأنبیا درباره احتمال همکاری قرارگاه سازندگی خاتمالأنبیا برای ساخت منطقه 3 آزادراه تهران-شمال به عنوان سختترین منطقه این آزادراه از نظر صعبالعبور و کوهستانی بودن، اظهار داشت: پیش از این قرارگاه خاتم در دورهای وارد آزادراه تهران - شمال شد، از قرارگاه خواستند، ورود کند و متولی شود، موافقتنامههایی امضاء شد، حتی تجهیز کارگاه را هم قرارگاه انجام داد، اما با جابهجایی دولت، تصمیمات عوض شد.
محمد ادامه داد: قرارگاه خاتم بنا به دلایلی از آزادراه تهران-شمال خارج شد، خساراتی هم بابت تجهیز کارگاه در آزادراه متحمل شد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالأنبیا بیان کرد: امروز هم به هر حال بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی در این پروژه فعال هستند و بنیاد متولی است، ما برنامهای برای ورود به آزادراه تهران-شمال شامل اجرا و سرمایهگذاری تا الان نداشتهایم، درخواستی هم تا به امروز نداشتهایم، اما اگر پیشنهادی وجود داشته باشد، امکان بررسی وجود دارد.
منبع: فارس
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش