افتتاح زیرگذر استاد معین با اعتراضات شهروندان
پدال نیوز- زیرگذر استاد معین پس از سه سال وقفه، امروز در حالی توسط شهرداری تهران افتتاح شد که تعدادی از شهروندان نسبت به افتتاح یکطرفه آن اعتراض کردند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، صبح امروز با حضور حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و جمعی از اعضای شورا و مدیران شهری زیرگذر استاد معین به بهرهبرداری رسید، این در حالیست که قرار بود امروز ساعت 10 صبح افتتاح صورت گیرد، اما با تجمع و اعتراض شماری از اهالی منطقه، مراسم افتتاح با وقفه روبهرو شد.
این زیر گذر از شمال به جنوب از سمت طرشت به استاد معین به صورت یکطرفه به بهرهبرداری رسیده که این موضوع سبب اعتراض جمعی از اهالی منطقه و درخواست بازگشایی این زیرگذر به صورت دو طرفه را دارند.
یکی از معترضان خطاب به حناچی گفت: پنج سال است که خاک این پروژه را خوردهایم و حالا باید تنها دود آن را بخوریم و از آن نتوانیم استفاده کنیم.
شهردار تهران در پاسخ به وی گفت: اگر این زیرگذر دوطرفه باشد به شریان اصلی تبدیل میشود و برای خود شما ساکنان مشکل آفرین میشود.
در نهایت پس از افتتاح پروژه، افراد معترض برای برگزاری جسله و نشست به ساختمان شهرداری منطقه ٩ هدایت شدند و شهردار تهران نیز در این جلسه حضور یافت تا با آنها گفتوگو کند.
براساس مطلب مندرج در سایت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مطالعات اجرایی این پروژه از مردادماه سال 93 آغاز و کلنگ آن توسط قالیباف شهردار وقت در سال 95 به زمین زده و به دلیل مشکلات مالی پروژه متوقف مانده بود که با دستور حناچی شهردار تهران پس از 3 سال وقفه این پروژه از ابتدای امسال مجدد فعال و امروز افتتاح شد.
این زیر گذر از شمال به جنوب از سمت طرشت به استاد معین به صورت یکطرفه به بهرهبرداری رسیده که این موضوع سبب اعتراض جمعی از اهالی منطقه و درخواست بازگشایی این زیرگذر به صورت دو طرفه را دارند.
یکی از معترضان خطاب به حناچی گفت: پنج سال است که خاک این پروژه را خوردهایم و حالا باید تنها دود آن را بخوریم و از آن نتوانیم استفاده کنیم.
شهردار تهران در پاسخ به وی گفت: اگر این زیرگذر دوطرفه باشد به شریان اصلی تبدیل میشود و برای خود شما ساکنان مشکل آفرین میشود.
در نهایت پس از افتتاح پروژه، افراد معترض برای برگزاری جسله و نشست به ساختمان شهرداری منطقه ٩ هدایت شدند و شهردار تهران نیز در این جلسه حضور یافت تا با آنها گفتوگو کند.
براساس مطلب مندرج در سایت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مطالعات اجرایی این پروژه از مردادماه سال 93 آغاز و کلنگ آن توسط قالیباف شهردار وقت در سال 95 به زمین زده و به دلیل مشکلات مالی پروژه متوقف مانده بود که با دستور حناچی شهردار تهران پس از 3 سال وقفه این پروژه از ابتدای امسال مجدد فعال و امروز افتتاح شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها